  • Data: 2010-01-14 08:20:16
    Temat: Re: w sprawie wyboru pieca gazowego
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:himjmb$7cu$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja mam 110m2 ale wiecej pomieszczen niz Ty, u mnie sa 3 osoby.

    Staralem sie na tej powierzchni uzyskac mozliwie duzo otwartej przestrzeni,
    stad kuchnia jadalnia i salon sa jakby jednym pomieszczeniem. Bardzo mi to
    pasuje. W salonie chetnie nawet podwyzszylbym sufit lekko.
    Osobnych pomieszczen chce tyle ile jest niezbedne, nic ponad to.
    W koncu najwiekszym pokojem np latem bedzie ogrod, w ktorym najchetniej
    spedzalbym caly dzien :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info