    Date: Thu, 09 Jan 2014 14:30:35 +0100
    From: Jan Drawski <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wełna

    > Wełna Isovera jest czystsza, mniej pyli, jej włosie nie jest łamliwe i
    > gładsze i na dodatek jest dodatkowo hydrofobizowana

    Dobra papka marketingowa :) Tylko co jest ważniejsze dla inwestora a nie
    wykonawcy, jej właściwości czy gładsze włosie. Ciekawe ile osób jest
    zatrudnionych do robienia ludziom wody z mózgu w necie. Słyszałem, że
    np. w Normstahlu było to mniej niż 10 osób.
    Osobiście jak wcześniej pisałem uważam, że lepsza jest Rockwool'a ze
    względu na mniejszą absorpcję wody. Jeszcze teraz wyszło na grupie, że
    lepiej potrafi trzymać wymiar ;)

    Janek