  • Data: 2011-04-08 18:48:15
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d9ec0fb$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiesz jak wygląda jazda po naszych drogach.
    > Horror.
    > Procent ludzi, którzy nie myślą jest zatrważający.
    > Stąd taka ilość wypadków.
    > Ale przyczyną jest właśnie to, że każdy jest ubezpieczony, mandaty za
    > łamanie prawa są śmiesznie niskie, drogi do dupy bo nie ma na to kasy itp.
    > Dla lepszego zrozumienia warto przywołać skrajny przypadek.
    > Wyobraź sobie jak jeździliby wszyscy gdyby nikt nie byłby ubezpieczony, na
    > kierownicy obowiązkowo umieszczony byłby kolec a za wyprzedzanie w
    > miejscach niedozwolonych mandat wynosiłby 20tys. zł.
> [...]

    Powialo Najwyzszym Czasem. Czytales moze ostatnio o zamachu w Smolensku?
    Podobno samolot wyladowal w lesie smolenskim zapewne mijajac drzewa slalomem
    na klepisku przy wadze kilkudziesieciu ton i predkosci ok. 200km/h. A gdy
    juz wyladowal to ruskie zalatwili go bomba prozniowa, bo kola byly ulepione
    blotem. Ta gazeta to jakas tragedria.

    > Ludzie muszą zacząć myśleć i być odpowiedzialni tylko za samych siebie.
    > Teraz to Ty odpowiadasz za kogoś innego.
    > To jest właśnie demoralizujące i jest przyczyną tego chaosu który przecież
    > mamy.

    Chaos jest niezly np. z przewozem osob TAKI, gdzie kilometr moze kosztowac
    zlotych dwadziescia. Jakos nie miesci sie to w porzadku braku licencji
    gloszonym przez JKM. Ciagle tez nie wiem kto mialby placic za dlugotrwale
    terapie, ktorych koszt przekracza dziesiatki tysiecy zlotych. Bo gadanie o
    nieplaceniu ZUS i odkladaniu tego wg. uznania jakos mnie nie przekonuje,
    chyba ze chodzi o wizyte u dentysty.
    Nie wspomne juz o postawieniu Tuska przed trybunalem stanu za sprzedaz
    rezerw dewizowych jako naszego dobra narodowego gdy chodzilo o gre na zlotym
    mimo, ze te rezerwy od tego sa.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK