    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <4d9cb621$1@news.home.net.pl> <inkr02$koj$1@news.onet.pl>
    <4d9df47d$1@news.home.net.pl> <inl95r$ia2$1@news.onet.pl>
    <4d9ea407$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <innjvi$b81$1@news.onet.pl>
    <4d9f5e35$1@news.home.net.pl> <innvqs$pd3$1@news.onet.pl>
    <inp80f$khr$1@news.onet.pl> <int2ia$dnr$1@news.onet.pl>
    <int4m0$lpu$1@news.onet.pl> <int5tb$q9j$1@news.onet.pl>
    <inutti$b9$1@news.onet.pl> <invgm9$g3a$1@news.onet.pl>
    <invmt0$m60$1@opal.futuro.pl> <invni6$eon$1@news.onet.pl>
    <invnsu$od6$1@opal.futuro.pl> <invptl$o07$1@news.onet.pl>
    <invrm1$vic$1@news.onet.pl> <invt38$527$1@news.onet.pl>
    <io08d2$ths$1@opal.futuro.pl> <io25a8$os8$1@news.onet.pl>
    <4da546c0$0$2457$65785112@news.neostrada.pl> <io3kd3$aon$1@news.onet.pl>
    <4da569d1$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <io40ki$2kc$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Date: Wed, 13 Apr 2011 13:37:37 +0200

    > To będzie kilkadziesiat metrów od szkoły. Nic to nie zmieni

    A ile metrów by zmieniło? :-)
    Podałeś argument, że źle, że przy szkole.

    > Tak jak teraz radzą sobie z zakupem piwa/wódki itp.

    A jakie teraz są kary za sprzedaż nieletnim alkoholu?

    > Czyli jak narkotyki stana sie legalne to powienienem jako statystryczny
    > rodzić sie naćpac aby dowiedzieć się co to za świństwo.

    Dorosły człowiek robi co chce o ile... itd. to chyba oczywiste
    Wiedza będzie na wyciągnięcie ręki.
    Możesz pójść do sklepu i zobaczyć jak dany narkotyk wygląda, jaki ma zapach,
    jak się go bierze, możesz zapytać sprzedawcę o wszystko. Taka wiedza to
    skarb jeśli kocha się swoje dzieci i chce się je ustrzec przed narkotykami.
    Zakazując uspokajasz tylko swoje sumienie spychając problem do podziemia
    gdzie się znakomicie rozwija, jak widać, z roku na rok narkotyków jest coraz
    więcej.
    A tak dziecko będzie brało a Ty nawet nie będziesz wiedział. A jak odpukać
    wróci z imprezy z jakąś zapaścią to nie będziesz wiedział co robić.

    > Teraz jest juz wystarczająca, nnie trzeba do tego legalizacji

    Już pisałem - dziś statystyczny rodzic nie wie NIC o narkotykach.

    ?

    > Nóż tez jest przedmiotem, można nim zabić ale zdecydowanie częściej pomaga
    > w zyciu.
    > Narkotyki tylko zabijaja

    Noszenie noży też jest zakazane.

    > Sugaerujesz ze używanie narkotyków ma jakies pozytywne strony

    Sugeruję, że legalizacja poprawi dramatyczny stan rzeczy jaki mamy dziś.
    A jest wręcz coraz gorzej.
    Posłuchaj o czym mówi gość z linka który wkleiłem w poście sąsiednim.

    Pozdr.
    www.elipsa.info