  • Data: 2011-04-18 18:42:55
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam pytan. :-)

    Dodam tylko, że dokładnie 9 postów wyżej zgodziłeś się tym co pisałem.
    To są argumenty, które podają krytycy Bismarck-a, tęgie głowy, wśród
    nich nobliści. Ja jestem tylko szarakiem, który to kiedyś przeczytał i
    uznał za słuszne.
    Ciebie raczej nie przekonam ale może ktoś to jeszcze czyta. Są tacy co
    czytują tylko.

    Pozdrawiam,
    Marcin