  • Data: 2011-04-18 19:13:52
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iohtn1$8rr$1@news.onet.pl...

    > nie mogę bo jest to nielegalne, nawet jakbym miał jedną działkę zioła...

    Wczesniej pisales o strychninie i picu. W czasach szkolnych moi koledzy
    przed lekcjami jarali trawe i jakos sobie radzili w szkole. Ty w domu tez
    sobie poradzisz. Jak oni po tym jaraniu sie zachowywali... Pozniej wpadli na
    kolejny pomysl - jedzenia paczki pastylek cos przeciwwymiotne lokomocyjnie,
    nie pamietam jak to sie nazywa, cos na a - awiomarin (??). Lazili glaby po
    okolicy i wyczyniali takie cuda, ze ludzkie pojecie przechodzi. Srodek tak
    halucynogenny, ze w ogole tracili kontakt z rzeczywistoscia. Jak chcesz
    porownywac to do alkoholu to mowie Ci, malo wiesz. Fakt, ze dwoch prowadyrow
    zyje dzis normalnie, mieli po prostu chlopaki chwile eksperymentow i na tym
    przedawkowaniu lekow sie skonczylo. Jeden mial kolesi narkomanow w mlodym
    wieku co kompot u niegow w wynajetym domu wazyli. Smrod na cala okolice.
    Widzial co go czeka po dluzszych eksperymentach i dal sobie siana z tym
    g..nem.
    Mozecie sobie pisac, ze to wolnosc, Kiki w swoim krawaciarskim tonie ktoremu
    ą i ę przeszkadza a robi tu za eksperta omijajac na codzien ciemne dzielnice
    w zyciu nie widzac zasranego narkomana. Swiadczy to o Was tyle, ze wiecie co
    Wam sie wydaje i ze to fajne jest po godzinach. Problemu nie ma jak nie
    dotyczy to naszych dzieci, bo nas chyba juz nie. Nam zakazy nie sa
    potrzebne, sa potrzebne dzis tym co po nas beda.

    > niewygodne do komentowania?

    A co tu komentowac?
    Pomysl co zra za oceanem... :-)

    > masz rację... poczytaj co powoduje alkohol, i dlaczego wielu naukowców
    > uważa że alkohol jest bardzo niebezpiecznym narkotykiem.

    No, to zesmy podyskutowali.
    To ja polecam lekture o glodzie narkotykowym, obiawy somatyczne i takie tam.
    Co dzieje sie z gospodarka organizmu a pozniej porownaj to do upojenia
    alkoholowego i kaca skoro to rownoznaczne.

    Pozdro.. TK