  • Data: 2009-07-24 06:42:51
    Temat: Re: wino i cukier - politycznie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jagr wrote:

    > Nie sztuka pisać takie rzeczy, jak Ty.
    > Za kasę.
    > Napisz, co myślisz prywatnie. Nikomu nie powiem.

    piszę za swoją kasę i tak myślę.

    Komuna to był syf, dobrze ja wspominać mogą tylko ludzie z nomenklatury oraz
    nieroby którym w socjalistycznej ojczyźnie żyło sie super dobrze, bo czy sie
    stoi czy sie leży xxxx zł się należy.

    a teraz trzeba pracować, co zabawne większość tych sławicieli komuny ma w
    domu komputer i fajny TV, komórkę i inne dobra, zapomiją że takich zabawek
    by nigdy nie mieli w gdyby w Polsce dalej był socjalizm.