  • Data: 2010-06-12 08:52:30
    Temat: Re: woda w piwnicy
    Od: Mirek <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ruszaj tej wody, jak będziesz pompował to możesz wypłukać grunt spod
    > fundamentów, Jak woda już jest, do dużo większych szkód nie narobi, co
    > najwyżej będzie się ciągnąć kapilarnie do góry, to było by trzeba odciąć
    > jakoś.

    A czy to jest normalne zeby woda ani w piwnicy, ani w studni, nie
    opadła nawet na 1 cm ( gdy temperatura dochodzi do 30 stopni przez 5
    ostatnich dni ) ?

    > Lepiej teraz się przygotuj do prac jakie będziesz musiał wykonać, czyli
    > odkopanie fundamentów, zrobienie porządnego drenażu, studnie zbiorczą z
    > pompą żeby móc tą wodę gdzieś odprowadzać.
    > Same ściany muszą wyschnąć, więc jak je odkopiesz to niech sną.
    > Mówisz że woda się cały czas dostaje do piwnicy, więc izolacje masz
    > spierdolone - trzeba je poprawić, pionową izolacje zrobisz iniekcją

    Drenaż akurat jest niemożliwy - dom stoi w granicy, a piwnicy jest pod
    połową domu - wiec dookola nie da rady zrobic.
    W piwnicy nie ma posadzki na całości - i tam najpierw woda zaczela
    podchodzic - czy jakbym tam zrobił betonową wylewkę, to by na
    przyszlosc zabezpieczylo przed podchodzeniem wody ?

    Pozdrawiam Mirek