  • Data: 2013-11-12 08:20:28
    Temat: Re: worki ze smieciami - zwierzeta
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2013 14:28, Marek Dyjor pisze:

    > ty serio piszesz?
    >
    > chcesz ładować wszystko do jednego pojemnika?
    >
    > nie chyba jednak albo trolujesz albo masz żółte papiery.

    No tak poprzednia sytuacja sprzed reformy śmieciowej nieco mnie
    rozpieściła. Miałem umowę z prywatną firmą i ta zabierała ode mnie
    sortowane śmieci, które zawsze wystawiałem im w jednym pojemniku,
    oczywiście w odpowiednich workach. Nie było sensu kupować osobnych
    pojemników bo śmieci aż tyle nie miałem. Teraz również śmieci nie mam
    sporo, a nawet mniej bo założyłem nowy kompostownik. Kupowanie osobnych
    pojemników uważam za zbędne.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com