  • Data: 2011-08-18 10:59:04
    Temat: Re: wyb?r rekuperatora
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4e4cede8$1@news.home.net.pl...

    > Sam robiłem ale nie załapałem o co Ci chodzi.

    Istnieje prawdopodobienstwo, ze dyskomfort jaki odczuwasz spowodowany jest
    za mala izolacja termiczna poddasza o ile to poddasze rzecz jasna.
    Szwagier moj mial kiedys mieszkanie na ostatnim pietrze bloku. Mieszkanie
    nie bylo duze, ale latem wieczorem bylo tam po prostu przerazajaco
    niefajnie. Strop pomieszczenia nagrzewal sie od slonca w ciagu dnia i stad
    taki efekt. Wentylacja mechaniczna i tak nic by nie wniosla, ew.
    klimatyzacja.
    Ja mieszkalem w mieszkaniu 80m^2 na ostatnim pietrze w starym budownictwie,
    gdzie nad mieszkaniami byl pelnowymiarowy strych, czyli ulomne ocieplenie.
    Powiem szczerze, ze zdarzala sie w czasie upalow wieczorna tzw. letnia
    atmosfera i trwala do rana. Nie zdarzalo sie to nigdy poza dluzszymi
    upalami. Wiec nie byl to problem braku wentylacji, ale zwyczajnie braku
    wlasciwego ocieplenia dachu czy tez stropu w tym przypadku.

    Pozdro.. TK