  • Data: 2011-08-18 10:50:59
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sie, 12:44, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > I tak miales zanim sie sprowadziles do domu, czy z dobrobytu juz zapomniales
    > jak bylo? :-DD

    Owszem mialem tak choc nie wiem czy w takiej skali bo mialem tylko
    jeden kominek 14x14cm wentylacyjny wywiewny w kuchni, na caly dom :)
    Wiec "cug" byl mniejszy niz posiadacze kilku takich kominkow (wieksza
    ilosc = wieksze przekroje = wiekszy przeplyw) ;) Przeciez ja nic nie
    mowie, tylko stwierdzam fakty :) I fakt jest taki ze wentylacja
    mechaniczna wprowadza rownowage wentylacyjna w domu - tj. przeplyw
    powietrza jest tylko tam gdzie wisza anemostaty - zimne powietrze sie
    nigdzie nie wdziera roznymi szparami bo jakby sie wdzieralo to
    musialoby sie tez gdzies wydostawac, a bez kominow nie ma tego
    "motora" napedzajacego to zjawisko :)
    pozdr.

    --
    Adam