  • Data: 2011-08-18 09:40:02
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sie, 00:47, Egghead <e...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2011-08-17 21:31, Budyń pisze:> czy ty byłeś w jakims domu z wentylacją
    mechaniczną? Bo ja byłem i usiłowałem cos usłyszeć z tego mitycznego hałasu - nie
    udało sie. Mit hałasu padł.

    > Mam Aeris 350. Na pierwszym biegu - nie słychać. Na drugim cicho szumi,
    > co wrażliwszym mogłoby pewnie przeszkadzać w zasypianiu. Na trzecim
    > słychać wyraźnie. Przy czym hałas raczej nie pochodzi z wentylatorów, te
    > słychać na każdym biegu ale tylko w garażu, źródłem hałasu jest szum
    > powietrza na anemostatach.

    A jakie masz przekroje rur wentylacyjnych? Od rekuperatora do
    anemostatu, od najwiekszego, do najmniejszego ?
    Ja mam od rekuperatora fi180, podzial na fi150 i potem podzial na
    fi125. Wszystkie anemostaty fi125. Nic nie szumi. Ale wiem ze
    niektorzy to potrafia wentylacje robic na np. rurach arota fi50 -
    wtedy szumi jak cholera :-)
    pozdr.

    --
    Adam