  • Data: 2011-08-18 10:31:01
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sie, 12:25, quent <x...@x...com> wrote:

    > Powtarzam - traktuję go jako centralkę WM bo nie znam żadnych wartych
    > uwagi modeli centralek bez reku.
    >
    > Dla mojego domku wystarczy Renovent HR 300 z automatycznym bypassem -
    > cena 4800 zł netto.
    >
    > Pytałem Ciebie i chyba kogoś tu jeszcze o podanie modeli i ew. cen
    > centralek bez reku - cisza.

    Ja tez nie znam. Kogucik zaraz Ci zaproponuje dwa wentylatory z DGP,
    pal licho ze maja maly sprez i sa glosne - sa TANIE! A przeciez im
    taniej tym bardziej komfortowo - do jego slowa ;) A jakby jeszcze
    paposmerf tu byl to by zaproponowal dwa szeregowo polaczone
    wentylatory z zasilacza komputerowego za 40 pln ;) Ze anemostatu nie
    bedzie mozna umiescic nad stolem w salonie bo kompocik w niedziele
    zamarznie nikt juz nie wspomni ;D
    pozdr.

    --
    Adam