  • Data: 2011-08-18 09:19:40
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sie, 14:48, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > A co reku wnosi w temacie komfortu?
    > Went mech ok ale reku?
    > No można by napisać że dzięki reku powietrze nadmuchiwane do lokalu jest
    > cieplejsze(bardziej komfortowe) Tylko ze użytkownicy went mech twierdza ze
    > jak went mech jest dobrze zrobiona to jej nie czuć ani nie słychać więc i
    > zimne powietrze z kratki nie powinno być wyczuwalne;)

    Bez rekuperatora powietrze -20stC wlatujace przez anemostat JEST
    wyczuwalne :) Maja to na codzien w zimie posiadacze wentylacji
    grawitacyjnej, przy kazdym oknie ;) Pozatym znajdz mi wydajne i
    *ciche* wentylatory kanalowe z sensowna obudowa i latwym dostepem do
    filtrow + sensownym sterownikiem do tego w dobrej cenie. To ja juz
    wole kupic niewiele drozsza cala jednostke z wymiennikiem - ja za
    swoja zaplacilem 6,5k pln i uwazam to za bardzo udany zakup :)
    pozdr.

    --
    Adam