    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wylewka, ogrzewanie podlogowe a parkiet
    Date: Thu, 9 Feb 2012 16:36:38 +0100

    news:op.v9elrli91cvm6g@lap...
    Dnia 08-02-2012 o 21:02:28 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>
    <niepotrzebne@to> napisał(a):

    >Ale po co ci to? zalet dla ciebie nie ma rzadnych, a same problemy,
    >zrób normalną wylewkę i ją później dobrze wygrzej tak aby miała
    >minimalną wilgotność.

    Ponieważ przy anhydrycie nie muszę się bawić w dylatacje wylewki, a przy
    betonowej raczej mnie to czeka zwlaszcza ze posadzka w salonie lacznie z
    korytarzem ktory bedzie wydzielony ma okolo 7,7x8,5m plus z korytarza
    wejscia do pokojow i lazienki.
    No i anhydrytowa jest znacznie mocniejsza niz betonowa.
    Z wygrzaniem nie ma problemu bo chce to zrobic jak tylko puszcza mrozy i
    bedzie troche powyzej zera to ukladam podlogowke i zalewam a po 3 dniach
    mozna zaczac grzac podlogowke (wiem bo ją bedzie robil tesciu i i juz tak
    robil ze powolne uruchomienie podlogowki nie powoduje pekania od skurczu
    zwlaszcza gdy są mikrowlokna jako zbrojenie)