eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca › Re: wyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca
    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca
    Date: Thu, 25 Aug 2011 13:13:17 +0200

    >Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    8g2000yqu.googlegroups.com...

    >Zadzwoniłem do konsultatnta MAPEI i polecił mi masę wyrównujaca
    >Nivoplan Plus. Twierdził, że nadaje się na odgrzewanie podłogowe. Cena
    >tylko 21zł za worek. czy ktoś zna ten produkt, nadaje się ona na
    >podłgówkę?

    Ale co Ty tak sie obawiasz tej podłogówki?
    Przecież tam będzie prawie ciągle stała temperatura. Ja mam płytki klejone
    na najtańszy klej Mapei i mam podłogówke i nic złego się nie dzieje.
    Przecież przy podłogówce nie ma znaczących wachnięć temperatur podłoża. To
    już gorzej płytki na tarasie mają bo się w dzień nagrzewa taras do wysokich
    temp a nocą stygnie
    Kup najtańszą wylewkę jakiegoś znanego producenta i rób. To samo z klejem-
    nie daj sobie wcisnąć drogich wysokoelestycznych klejów. Kup Mapei Glazurnik
    zapłacisz pewnie ok 14zł za worek i tym rób. Pilnuj tylko żeby gąbki
    dylatacyjnej która, oddziela posadzkę od ściany nie odcięli Tobie teraz
    tylko odetnij dopiero po płytkach. chodzi o to żeby zarówno płytki jak i ew
    wylewka samopoziomująca która dasz były oddylatowane od ściany.

    -- Pozdrawiam

    Kris