  • Data: 2010-10-22 10:24:35
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Paź, 12:08, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:

    > Co do twoich 17  st.C - mam w domu na parterze jeszcze  nie wykonczone
    > pomieszczenie od strony pólnocnej (nie jest  wogóle ogrzewane) i jest tam
    > teraz 15. st.  (region - mazowsze, praktycznie codziennie teraz sa
    > przymrozki)

    Bo ogrzewaja go inne pomieszczenia. To jest normalne. Mi zaden sasiad
    nie dogrzewa ;) Te 17st to poprostu wynik niskiej utraty duzej ilosci
    zakumulowanej w domu energii :)

    Nie wiem coscie mnie tak niektorzy obskoczyli odrazu - moze to nie ja
    jestem chwalipieta, tylko wy zazdrosnicy ? ;-) Niektorzy (jak np.
    Kiki) podali to o co prosilem - czyli informacje czy i ew. jak
    grzejecie, a niektorzy to odrazu na amatorska psychologie sie
    porywaja :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.