  • Data: 2011-11-28 13:19:44
    Temat: Re: z czego podłoga na strychu? OSB, MFP, coś innego?
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 12:22, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w
    wiadomościnews:4f38a1a8-fe8a-4c24-ad60-b45171b76559@
    20g2000yqa.googlegroups.com...

    > rzadko kto ma podłogę nad poddaszem :-) ty to jestes gosc :-)

    > ale na poddaszu to mam osb 22 frezowany, przerwy miedzy legarami to jakies
    > 35cm (czyli gęsto)
    >
    > n.

    To pewnie kwestia nomenklatury. Dla mnie poddasze to tam gdzie mam
    sypialnię.. wyżej będzie strop z zabudowy G-K.. a nad poddaszem będzie
    przestrzeń nieużytkowa i o podłogę tegoż własnie miejsca pytam.
    Podłoga to może za duże słowo, ale przydało by się móc na czymś kłaść
    graty a nawet rozstawić drabinę.

    Ty pewnie piszesz o podłodze na poddaszu użytkowym.. bo wątpię żebyś
    dawał legary co 35cm w tym miejscu o które mnie chodzi. :)

    PZDR
    Shaman