  • Data: 2011-11-28 13:43:30
    Temat: Re: z czego podłoga na strychu? OSB, MFP, coś innego?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:0f0cecc2-f9c5-4adf-b8d2-a842b8fb281d@p9g2000vbb
    .googlegroups.com...
    > Desek na tyle nie mam, a te co mam są tak rozmaitego sortu, że nie
    > nadają się raczej, żeby coś porządnego z nich zrobić. W dodatku wiele
    > z nich jest uwalanych betonem, a reszta upaćkana w glinie. Przeżyły
    > swoje w gliniastym wykopie, najpierw jako szalunki, potem jako
    > chodniczki a na końcu ekipa wyrzuciła je gdzie popadnie. 2 dni je z
    > teściem taszczyliśmy w jedno miejsce. Trzeba by zestrugać ze 2 lub
    > 3mm. Nieważne.. w każdym razie deski raczej odpadają.

    Ja planuję zrobić podłogę stryszku z desek szalunkowych. Mam ich bardzo
    dużo. Szkoda mi pieniędzy na płytę OSB.

    Deski planuję oszlifować i pomalować jakimś preparatem chroniącym drewno.
    Między deskami chcę dać szczelinę 5-10mm. Jeśli dasz OSB, to chyba trzeba
    będzie ponawiercać otwory wentylacyjne.

    Pozdrawiam,
    BWP