  • Data: 2011-11-28 13:15:11
    Temat: Re: z czego podłoga na strychu? OSB, MFP, coś innego?
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 12:47, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Zależy jaki masz rozstaw tych jętek.
    > A desek z szalunków nie masz... ? Doskonale się nadają - mają z reguły
    > 33 mm, ale i calówki też powinny wystarczyć o ile nie masz szerzej jętek
    > niż jakieś 80 - 90 cm.
    >
    > pozdrawiam
    > Robert G.

    Desek na tyle nie mam, a te co mam są tak rozmaitego sortu, że nie
    nadają się raczej, żeby coś porządnego z nich zrobić. W dodatku wiele
    z nich jest uwalanych betonem, a reszta upaćkana w glinie. Przeżyły
    swoje w gliniastym wykopie, najpierw jako szalunki, potem jako
    chodniczki a na końcu ekipa wyrzuciła je gdzie popadnie. 2 dni je z
    teściem taszczyliśmy w jedno miejsce. Trzeba by zestrugać ze 2 lub
    3mm. Nieważne.. w każdym razie deski raczej odpadają.

    PZDR
    Shaman