  • Data: 2010-06-29 07:43:34
    Temat: Re: zabezpieczenie przed licznikiem
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można, tylko trzeba nie pisać bzdur, aby uzyskać od ludzi darmową pomoc.

    Niestety mam wrażenie że nie bardzo można.... Przynajmniej czytając Pana
    poprzednie dywagacje na wszelakie tematy na tej grupie w postach które
    Pan produkuje. Być może odniosłem mylne wrażenie jednak skłaniam się do
    tego iż nie czyta Pan całego tematu a tylko wypowiedź poprzedzającą co
    zazwyczaj wprowadza w błąd i mnie i Pana....

    Pozdrawiam serdecznie
    S.