  • Data: 2010-06-29 08:22:54
    Temat: Re: zabezpieczenie przed licznikiem
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon Łuczak" <s...@w...pl> wrote in message
    news:i0c877$asb$1@news.man.bydgoszcz.pl...

    > Niestety mam wrażenie że nie bardzo można.... Przynajmniej czytając Pana
    > poprzednie dywagacje na wszelakie tematy na tej grupie w postach które Pan
    > produkuje. Być może odniosłem mylne wrażenie jednak skłaniam się do tego
    > iż nie czyta Pan całego tematu a tylko wypowiedź poprzedzającą co
    > zazwyczaj wprowadza w błąd i mnie i Pana....
    >
    > Pozdrawiam serdecznie
    > S.

    Zwróć uwagę na merytoryczne odpowiedzi innych grupowiczów. Zastanawia
    mnie to jakie masz wykształcenie, bo podstawowe czy średnie daje wiedzę jak
    przeliczać jednostki.w układzie SI.
    Mam 63 lata - SI weszło do użycia już po tych moich edukacjach, a jednak
    potyrzebną mi część opanowałem bez trudu. piszesz o domu i MW, więc to ma
    być test delikwentów zajmujących się pisaniem na grupy. Nie szanujesz ludzi
    i ich czasu. Masz problem to podawaj zharmonizowane dane i warunki brzegowe
    projektu. Jeżeli ktoś zechce udzielić ci darmowej porady to trzeba mu
    podziękować a nie opluwać, wiedząc, że robi to z życzliwości dla ludzi i w
    tym samym czasie mógłby sobie babinę po dupie poklepać, lub przetrenować
    robienie kolejnego potomka.
    Innymi słowy zając się tym quod libet...
    Nie wstyd przyznać się do prawdziwej niewiedzy, wstyd trwać w niej...