  • Data: 2009-05-11 17:09:29
    Temat: Re: zakup piachu zwiru i kamykow
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pluton pisze:

    > Powiedz, co kombinujesz. Moze zadne podsypki nie beda konieczne ? :)

    Nic takiego :-))) chcę po prostu wybudować chałupę i orientuję się w
    cenach ;-).
    A tak na poważnie...
    Mam sporą różnicę poziomów między jedną stroną, a drugą stroną domu,
    zalecony drenaż opaskowy i gliniasty grunt. Poza tym planuję część
    działki sobie utwardzić. Piachu i żwiru trochę pójdzie i wolę kupić raz
    wywrotę, a jak się skończy to znowu i zapłacić parę stów za każdą, niż
    brać ze składu po dwie - trzy tony i za każdą płacić po kilkadziesiąt
    złotych ;-). Miejsce na placu mam, więc dwadzieścia ton zmieści się jak
    nic ;-).
    Ot i tyle :-).

    Pozdrawiam
    robercik-us