  • Data: 2010-07-14 19:35:24
    Temat: Re: zapchał się odpływ w wannie
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Iwona" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:47f6.000005fa.4c3e03e8@newsgate.onet.pl...

    > odpływem. Chyba że jakieś trójniki, kolanka itp. są w jakichś zamkniętych
    > pomieszczeniach, aby miały do nich dostęp uprawnione osoby w razie np.
    > awarii?
    > Jest to możliwe?

    Są tzw rewizje , jest to krótki odcinek rury o średnicy rurociągu z otworem
    zakręcanym zakrętką, jak na słoiku :-)) Ja mam taki w domu na rurach pod
    zlewozmywakiem fi = 50mm. Ułatwia to czyszczenie, gdy się mocno zapcha.
    Sugeruję sprężynę i ten przepychacz tłokowy. Wydatek niewielki na całe
    życie, o ile sprężynę po pracy wymyć wysuszyć, popryskać WD40 i powiesić w
    jakim kątku.