  • Data: 2012-03-01 12:46:09
    Temat: Re: zimowe szkody - mróz podniósł chudziaka
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4f4f6aa4$1@news.home.net.pl...
    > To może tak: pod posadzką powyżej głębokości przemarzania nie powinna
    > stać woda.

    Chudziak był wylewany na zagęszczony piasek i zapewne w dalszym ciągu
    chudziak leży na tym piasku. Żadnej pustki między chudziakiem a piaskiem nie
    ma. Woda "stoi" w owym piasku, inaczej mówiąc, ten piasek jest wilgotny.
    Oczywiście na pewno tego nie wiem, to są tylko moje przypuszczenia. Ale nie
    może być tak, że ten piasek pod chudziakiem jest suchy - woda się tam
    przedostanie z zewnątrz, nie ma siły.

    Aczkolwiek chudziak od góry jest suchy jak pieprz (poza kilka miejscami,
    gdzie ostatnio pojawiła się wilgoć, np. przy jednym kominie - martwi mnie
    to).