  • Data: 2011-12-12 10:15:35
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Co tu pisac - narazie srednia wychodzi lekko powyzej 9 pln / dzien,
    > czyli w przyblizeniu ostatni miesiac kosztowal mnie ok 270 pln.
    > Niezle, biorac pod uwage ze groszkowcy z forum z mojej bezposredniej
    > okolicy zuzyli w tym czasie ok 450-500kg wegla czyli ok 400 pln :)
    > pozdr.

    Żle nie jest... trzeba przyznać, ale...
    Jak to się dzieje, że w listopadzie była niższa średnia temp i masz
    niższe zużycie niż w grudniu - powinno być odwrotnie raczej...

    po drugie
    Jak mogłeś policzyć zużycie 12.12, skoro jeszcze się 12 grudnia nie
    skończył... :-)

    Czyżbyś chwalił dzień przed zachodem słońca??? :-D

    No i jeszcze to porównanie z groszkowcami i toną za 800...
    To jednak nadużycie, bo skoro węgiel można kupić w korzystnym okresie,
    to uczciwie jest liczyć właśnie tę korzystniejszą cenę, a nie tę, która
    jest teraz..
    I dla uściślenia. Ja w wymienionym okresie spaliłem około 450 kg, a u
    mnie temp. średnie na zewnątrz takie jak u Ciebie, tylko że z minusem z
    przodu. :-)
    Przy cenie zakupu węgla 700zł/t koszt u mnie wyszedł ok 320 zł.

    pozdr
    Robert G.