  • Data: 2011-12-16 17:08:34
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 16:57, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > U siebie mam styropian 12cm, do tego Porotherm 38
    > obawiałem, się ze to za słabo, w rodzinie drugi dom jest z porotherm 44cm +
    > 5cm styro. Sprawdzimy w tym roku, kto mnie zużył węgla.
    > Myśłę, że u mnie będzie znacznie mniej szacuję, że ok 4T max.
    >
    > ogrzewamy podobnie
    > 260m2 podłogi w tym ok 40m2 garaz na 17stopni

    Nie mozna porownywac dwoch roznych domow - stoja pewnie inaczej
    ulozone w stosunku do kierunkow swiata, inne projekty etc. Wystarczy
    np. glupi niezaizolowany balkon i juz roznice moga wyjsc spore :)
    Porotherm 38+12styro to w porzadku mur - tylko jak juz sie
    zdecydowales na sciane 2W to trzebabylo wybrac porotherm 25 i do tego
    20cm styro - mialbys cienszy i jeszcze cieplejszy mur, bez zadnych
    wad :)
    pozdr.

    --
    Adam