  • Data: 2012-01-02 12:47:26
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jds7sf$109$1@inews.gazeta.pl...
    > czujniki
    >>

    > A co za urządzenia uzywasz do odczytu temp
    > szukam jakiegos rozwiązania w rozsądnej cenie i aby nie wymagało
    > programowania

    szukaj układów 1wire
    proscizna generalnie ale musi działać komputer, u mnie wisi stary laptop co
    zdjecia poklatkowe mi zbierał. Potrzebujesz
    przejsciówke USB http://www.meraprojekt.com.pl/mp00202.html okolo 60zł, z
    tego wyprowadzasz przewód 2 żyłowy na którym wieszasz dowolna ilość
    czujnikow temperatury
    http://allegro.pl/uklad-1-wire-ds18b20-termometr-cyf
    rowy-1311-i2028589460.html
    po 5zł/szt
    Obsługujesz to programem http://www.mrsoft.fi/ohj01.htm , język strony www
    jakis barbarzyński, ale program po angielsku dostępny. Nawet proste
    sterowanie mozna nim zrealizowac dokupujac puszke przekaźników
    http://www.meraprojekt.com.pl/mp00221.html

    b.