  • Data: 2012-01-02 13:42:24
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sty, 13:19, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Jak ktoś wspomaga się kredytem to takie dodatkowo wydane 50 tys to ze 300-

    Kris boj sie boga! Normalnie zaraz dorownasz poziomem argumentow do
    kogutka :) WM kosztowala mnie 2-3k pln realnie. PC kosztowala mnie 22k
    pln. Alternatywna kotlownia na wegiel kosztowalaby mnie ok 12k pln
    (6-7k pln piec + "dodatki" jak w kazdej kotlowni). Czyli roznica nie
    wynosi 50k pln, a ledwo 12-13. I owszem - PC wzialem w kredyt ale taki
    na 10 m-cy z zerowym oprocentowaniem (fundusz pracowniczy) wiec
    miesiecznie mnie to nic wiecej nie kosztuje przez kolejne 30 lat :)

    Welna? 30cm. To jest standard. Styro? No mam te 20cm, ale te 5cm
    wiecej w porownaniu do Roberta nie kosztowalo pare tysiecy tylko pare
    stowek wiecej. Okna mam zwyczajne, 5 komorowe, szyby jednokomorowe.
    Moj dom jest w 100% zwyczajny jak na dzisiejsze realia :)
    pozdr.

    --
    Adam