  • Data: 2012-01-07 14:40:45
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbz.googlegroups.com...

    >2,5k pln / osobe / tydzien w hotelach 5* z ultra all inclusive. Mam
    >już dosc arabusow, ichniej kultury i sposobu bycia ale za ta cene, z
    >takimi warunkami i z taka pogoda nie da sie znalezc lepszej oferty
    >zęby sie tydzien pobyczyc (jak ktos lubi).
    \
    Polecam Grecję półwysep chalcydycki np. we wrześniu byłem, warunki super,
    żarcie, picie wszystko w cenie za 9 dni wyszło nas(2+1) poniżej 6tys ale
    niczego nie brakowało.
    Chrousse Village hotel dla rodzin z dziećmi idealny. Bywałem już w różnych
    miejscach i hotelach ale ten przebił wszystko, szczególnie to że dzieci mają
    tam super opieka i mnóstwo zajęć. A all in do 24 tej a w innych hotelach do
    22 giej;)
    No i te krajobrazy- ten półwysep jest przepiękny