    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: życzenia od US...:-)
    Date: Fri, 23 Dec 2011 05:49:25 -0800 (PST)

    > Sprawa dotyczyła sprzedaży mieszkania i przeznaczenia środków na budowę
    > domu.
    > US nie obchodziły w ogóle pozwolenia na budowę,projekty, itp.
    > Natomiast Panie bardzo dobrze znały się na materiałach budowlanych i na
    > przykład zakwestionowały możliwość stosowania kostki brukowej przy budowie
    > domu:
    > 'Na pewno zrobił Pan sobie z tego podjazd do garażu a nie ścianę budynku'.
    > Oczwiście wszystkie rachunki zawierające materiały 'niedozwolone' jak i
    > narządzia, pędzle, itp. 'wyleciały' w pierwszej kolejności.
> [...]

    ja jeszcze nie wiem, co mnie czeka, ale wiem jedno, święta mam
    spierdolone... i tego im nie wybaczę...
    mile się "rozczarowałem" rozliczając VAT, nie było kwestionowania i
    czepiania się, jak tu niektórzy opisywali, a wręcz pomoc i życzliwość,
    ale to chyba zależy od człowieka, a w tym przypadku, że baba wysyła
    wezwanie do stawienia się w ciągu 7 dni (nie roboczych), w okresie
    świąteczno-noworocznym (mogłem zaplanować wyjazd) i nie sprawdzi czy w
    pokoju obok ma potrzebne dla niej dokumenty, a jak jej to sugeruję, to
    i tak karze się po świątecznym obżarstwie stawić i napisać, że te
    dokumenty już złożyłem i są w pokoju obok... to chyba dobrze nie wróży
    dla późniejszych kontaktów i porozumienia się... także kurwa święta
    spierdolone... i już kurwa wizja komornika, nawiązując do innego wątku
    o fobiach budowlanych... :-)

    pozdrawiam
    s_13