  • 1. Data: 2009-03-22 08:19:43
    Temat: robocizna
    Od: "Ya" <Y...@o...pl>

    Ile obecnie powinna mniej wiecej kosztowac robocizna ?
    -stan surowy otwarty z dachem , dom ok 200m2

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-22 08:39:19
    Temat: Re: robocizna
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ya" <Y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile obecnie powinna mniej wiecej kosztowac robocizna ?
    > -stan surowy otwarty z dachem , dom ok 200m2
    >
    > pozdrawiam

    Napisz jaki rejon polski

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-22 08:40:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Ya" <Y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile obecnie powinna mniej wiecej kosztowac robocizna ?
    > -stan surowy otwarty z dachem , dom ok 200m2

    Na pomorzu 50 000pln

    Kris

  • 4. Data: 2009-03-22 09:27:35
    Od: "Ya" <Y...@o...pl>

    okolice warszawy

  • 5. Data: 2009-03-22 12:52:44
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Ya <Y...@o...pl> wrote:
    > Ile obecnie powinna mniej wiecej kosztowac robocizna ?
    > -stan surowy otwarty z dachem , dom ok 200m2

    30-80tys. zalezy od ekipy i od tego, co _naprawdę_ wchodzi w
    zakres tej robocizny. Ci za 30 tysięcy mogą być tańsi tylko
    pozornie, w momencie kiedy się okaże że zapewnic uim musisz
    wszystko z betoniarką i podstawowymi narzędziami włącznie, a
    czytałem na muratorze i o takich ekipach, które niby drogie, ale
    przyjeżdżały na budowę z własnym barakowozem, własnym kiblem,
    własnymi szalunkami, stemplami itp., inwestora nie obchodziło
    nic.

    J.