  • 51. Data: 2013-07-02 14:40:29
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 14:28:27 UTC+2 użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > Spodziewalem sie tego...

    Pisalem, ze wszystko na legalu - z pozwoleniami etc - nawet jedna sprawe
    w sadzie o to mialem z bieglym sadowym ktory to wszystko badal etc.
    Sprawe wygralem, do wszystkiego mialem prawa i wszystko bylo legalne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2013-07-02 16:11:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Pisalem, ze wszystko na legalu - z pozwoleniami etc - nawet jedna sprawe

    Pisales, ze swoimi.

    >w sadzie o to mialem z bieglym sadowym ktory to wszystko badal etc.
    >Sprawe wygralem, do wszystkiego mialem prawa i wszystko bylo legalne :)

    Wygrales, ze posiadanie i rozpowszechnianie materialow do crackingu Canal+
    jest legalne?

  • 53. Data: 2013-07-02 16:36:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 16:11:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Pisales, ze swoimi.

    Czepiasz sie :) Czesc materialow byla moja, autorska. Dodatkowo calosc
    byla polinkowana w formie strony www z podzialem na kategorie, opisy
    i tak dalej - to tez moje "dzielo" :) Zreszta co za roznica czyje to
    materialy? Wazne ze mialem prawo je sprzedac i majac 17 lat zarobilem
    na legalu w pol roku to co moj ojciec przypuszczalnie zarabial w ciagu
    roku pracujac na kopalni.

    > Wygrales, ze posiadanie i rozpowszechnianie materialow do crackingu Canal+
    > jest legalne?

    A czemu by mialo nie byc? :) Nie wiem, moze teraz prawo zmodyfikowali i
    zaostrzyli - to bylo pod koniec lat 90'tych. Ale patrzac na allegro i
    setki sprzedawcow (ktorzy nie siedza) mod'ow do crackingu playstation
    i xboxa to mysle, ze to dalej jest legalne (tylko uzywanie i samo crackowanie
    juz nie bardzo). To tak jak z nozem - mozesz posiadac ale za morderstwo
    juz idziesz siedziec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2013-07-02 16:41:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 16:11:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wygrales, ze posiadanie i rozpowszechnianie materialow do crackingu Canal+
    > jest legalne?

    A dodam jeszcze, ze sprawe wytoczyl mi jakis koles, ktory odebral zamowienie
    po czym stwierdzil, ze to nie on zamawial plyte i wedlug niego ja go
    oszukalem i wyludzilem kase :) Prawdopodobnie jakis jego kumpel zrobil sobie
    jaja i podal w formularzu jego dane. No i taki wkurzony byl ze w zarzutach
    podal tez, ze sprzedaje nielegalne materialy. Zostal powolany biegly, ktory
    stwierdzil ze wszystko jest "tip-top" pod wzgledem prawa autorskiego.
    Paragon byl przypiety, reklamacji zadnej nie zglaszal (tylko odrazu do sadu).
    Przegral z kretesem wszystko - zaplacil za koszty sadowe, bieglego etc...

    Imbecylow na swiecie nie brakuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2013-07-02 17:39:48
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 lipiec (wtorek) gdy w pocie czoła o godzinie 11:19, *Ergie*
    napisał(a):

    > Nie da się ukryć. Z roku na rok mniejszy.

    Międzynarodowym korporacjom to na rękę.

    --
    z pozdrowieniami
    Heraklit

  • 56. Data: 2013-07-02 17:51:16
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Lukasz Kozicki wrote:

    > A ja mam czwórkę dzieci. Sam jesteś "patologią".

    Pomijając wątek osobisty, to jego stwierdzenie znajduje
    sporo zwolenników w kręgu moich znajomych. Dziecko kosztuje,
    i to sporo, więc na posiadanie większej ich liczby mogą
    sobie pozwolić dwie kategorie ludzi:

    a) ci, którzy mają na to pieniądze
    b) ci, którzy mają... to gdzieś, czyli patologia

    A ponieważ łatwo zgadniesz, która z nich jest liczniejsza,
    to i statystyczne wnioski nie dziwią.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 57. Data: 2013-07-02 18:34:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > a) ci, którzy mają na to pieniądze
    > b) ci, którzy mają... to gdzieś, czyli patologia

    c) ci, którzy wcale nie maja więcej od innych ale dobrze gospodarują tym co
    mają.

    > A ponieważ łatwo zgadniesz, która z nich jest liczniejsza,
    > to i statystyczne wnioski nie dziwią.

    Moim zdaniem najliczniejsza jest grupa osób które się naczytały albo
    nasłuchały bzdur jakoby pierwszy rok życia dziecka kosztował 10 tyś, a
    później tylko drożej i dlatego _wydaje_ im się, że ich nie stać na
    pierwsze/kolejne dziecko.

    Aby nie odbiegać od tematyki grupy z budową domu jest podobnie. Co rusz
    słyszę od ludzi zarabiających więcej ode mnie, że ich na dom nie stać, bo to
    kosztuje 500, 700 albo 900 tysięcy. Myślę sobie wtedy że dobrze że mój dom o
    tym nie wiedział że ma więcej kosztować :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 58. Data: 2013-07-02 18:45:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Heraklit" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Międzynarodowym korporacjom to na rękę.

    Mnie, jako konsumentowi też. Wystarczy się zastanowić jakie koszty dla firmy
    sprzedającej cokolwiek stanowi koszt utrzymywania iluś różnych językowych
    wersji instrukcji obsługi, stron internetowych czy infolinii. Jeśli w końcu
    dojdzie (a kiedyś pewnie do tego dojdzie) że ludzie w całej UE będą się
    sprawnie posługiwali jednym językiem to wszystkim wyjdzie to na plus.

    A to czy to będzie łacina, francuski czy angielski to ma IMO mniejsze
    znaczenie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 59. Data: 2013-07-02 20:17:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Moim zdaniem najliczniejsza jest grupa os�b kt�re si� naczyta�y albo
    > nas�ucha�y bzdur jakoby pierwszy rok �ycia dziecka kosztowa� 10 ty�,

    Kuzynka była na komunii w maju dała jakiś prezent. Mały otwiera i się pyta:
    - "A gdzie piniądze"

    Z innej beczki
    Mam wujka który ma dom i mieszkanie w okolicach Zakopanego.
    Lato - dom
    Zima - mieszkanie.
    W ziemie w domu woda jest spuszczana, nieogrzeany i tylko wiatr hula.
    I tak od ~15 lat czyli nowości.
    Ale dwa lata temu dach zmieniał bo wszyscy zmieninili w okolicy.

    Więc pytanie o jakim standardzie mówisz.
    Rozmawiałem ostatnio z mamą.
    Ja oprócz ubrań nic nie kosztowałem do piątek roku życia.
    Dziadek namielił mąki krowa mleko dała i mam teraz 192 cm :)

    A teraz kaszki mleka pampersy husteczki itd....

    I żeby nie był totalny oftoop
    Znajomy wybudował dom z dwoma miejscami na auta.
    Na razie parkuje przed garażem
    "Szkoda płytek"
    Ale jego dom kosztował 500 tys na razie (działke dostał)
    więc musi szanować :)

  • 60. Data: 2013-07-02 21:19:16
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 18:45:57 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > A to czy to będzie łacina, francuski czy angielski to ma IMO mniejsze
    >
    > znaczenie.

    arabski? :P