  • 61. Data: 2013-07-02 21:59:39
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:e59dbf1a-f8f7-4ebb-9b9b-c9fc185deaf9@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 16:11:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >A czemu by mialo nie byc? :) Nie wiem, moze teraz prawo zmodyfikowali i
    >zaostrzyli - to bylo pod koniec lat 90'tych.

    Miales 17 lat, teraz masz 32 czyli to bylo w 1998.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Cracking#Aspekt_prawny_
    crackingu

    Jakby nie patrzec - nielegalne, zaden legal.

  • 62. Data: 2013-07-02 22:06:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 21:59:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Miales 17 lat, teraz masz 32 czyli to bylo w 1998.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Cracking#Aspekt_prawny_
    crackingu
    > Jakby nie patrzec - nielegalne, zaden legal.

    Widac wiesz lepiej od bieglego sadowego informatyka, szczegolnie
    ze nawet w reku tej plyty nie miales :-)

    Ahh jakby tak wladze przekazac grupowiczom i forumowiczom internetowym
    to wszystkie problemy tak szybko by sie rozwiazywaly :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2013-07-02 22:14:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    crackingu

    >Widac wiesz lepiej od bieglego sadowego informatyka, szczegolnie
    >ze nawet w reku tej plyty nie miales :-)

    Przeciez bazuje tylko na tym co sam napisales.

    >Ahh jakby tak wladze przekazac grupowiczom i forumowiczom internetowym
    >to wszystkie problemy tak szybko by sie rozwiazywaly :-)

    Jesli chodzi o problemy to za darmoche dodatkowo rozwiaze Twoj. Otoz Twoj
    problem kolego na tym polega, ze jestes tak zakochany w swoim "cfaniactwie",
    ze nie panujesz nad tym, jak wlasne samochwalstwo uderza wprost w Ciebie.

  • 64. Data: 2013-07-02 22:20:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    Napisalem ze plyte badal biegly informatyk - nie wystarczy? :)

> [...]
    > ze nie panujesz nad tym, jak wlasne samochwalstwo uderza wprost w Ciebie.

    Ja nie mam zadnych problemow z tym - to raczej Twoj problem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2013-07-02 22:25:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Napisalem ze plyte badal biegly informatyk - nie wystarczy? :)

    Napisales, ze badanie dotyczylo zupelnie innego wykroczenia.

  • 66. Data: 2013-07-02 22:30:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 22:25:31 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Napisales, ze badanie dotyczylo zupelnie innego wykroczenia.

    Widac nie doczytales do konca.

    BTW. Pamietam jak gdzies w 2008 planowalem swoje CO i opisywalem tutaj
    swoj pomysl na sterowanie (polaczenie pogodowki z pokojowka). Stwierdziles,
    ze to nie bedzie dzialac (czuc bylo szczyderczy usmieszek ;)

    Otoz kolego - DZIALA DOSKONALE! Dlatego Twoje darmowe rady traktuje raczej
    z przymrozeniem oka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 67. Data: 2013-07-02 22:37:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Widac nie doczytales do konca.

    Doczytalem.

    >BTW. Pamietam jak gdzies w 2008 planowalem swoje CO i opisywalem tutaj
    >swoj pomysl na sterowanie (polaczenie pogodowki z pokojowka). Stwierdziles,
    >ze to nie bedzie dzialac (czuc bylo szczyderczy usmieszek ;)

    Zmyslasz klamczuszku. U mnie dziala pogodowka z pokojowka. Bardzo
    nieelegancko sie wijesz..

    >Otoz kolego - DZIALA DOSKONALE! Dlatego Twoje darmowe rady traktuje raczej
    >z przymrozeniem oka :)

    Widze, ze niebezpiecznie zblizasz sie do ad personow - one jednak dowodza
    raczej irytacji nizli racji.

  • 68. Data: 2013-07-02 22:44:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 22:37:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Zmyslasz klamczuszku. U mnie dziala pogodowka z pokojowka. Bardzo
    > nieelegancko sie wijesz..

    Nie chce mi sie szukac w archiwum ale tak bylo :)

    > Widze, ze niebezpiecznie zblizasz sie do ad personow - one jednak dowodza
    > raczej irytacji nizli racji.

    Ja sie zblizam do ad personow? Ktos tu przed chwila po mnie jechal :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2013-07-02 22:53:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Nie chce mi sie szukac w archiwum ale tak bylo :)

    Pogodowka z pokojowka u mnie funkcjonowala przed 2008 rokiem.
    Wiec rownie dobrze moglbym napisac, ze chwaliles sie, iz jestes nieuchwytnym
    pedofilem.

    >Ja sie zblizam do ad personow? Ktos tu przed chwila po mnie jechal :D

    Owszem, a nawet przekraczasz ta granice znizajac sie do klamstwa. Tylko
    dlatego, ze sam chlapnales na grupie o pare slow za duzo.

    Badz mezczyzna i wez to na klate, zamiast przynosic wstyd ukrytej opcji
    niemieckiej.

  • 70. Data: 2013-07-02 23:03:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 22:53:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Owszem, a nawet przekraczasz ta granice znizajac sie do klamstwa. Tylko
    > dlatego, ze sam chlapnales na grupie o pare slow za duzo.
    [...]
    > Badz mezczyzna i wez to na klate, zamiast przynosic wstyd ukrytej opcji
    > niemieckiej.

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/vo
    OGQP3Muoc/t9WixiJPO-AJ

    Moge Cie teraz nazywac oficjalnie dupkiem? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.