  • 71. Data: 2013-07-02 23:33:48
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > decyzjach zwiazanych z upgradem kompa;) Chodzac do liceum i majac 17 lat
    > otworzylem swoja pierwsza firme -
    taaaaak. albo jesteś trolem, albo jednym na 3 miliony. TAk czy owak,
    niema szans aby Cie naśladować

    ToMasz

    Ps 17 lat i własna firma? powinienem gratulować, ale co ty z kasą
    zrobiłeś jak masz dom na kredyt?

  • 72. Data: 2013-07-03 07:38:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 22:53:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    [...]

    >https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/v
    oOGQP3Muoc/t9WixiJPO-AJ

    >Moge Cie teraz nazywac oficjalnie dupkiem? :)

    Jeszcze nie, dopiero, gdy wykazesz, ze gdzies napisalem, ze pogodowka z
    pokojowka nie bedzie dzialac.

    Na razie nie ja, a Ty jestes klamca. Oraz oczywiscie przestepca wzbogaconym
    na dzialalanosci niezgodnej z prawem.

    Acha zapomnialbym o szyderczym usmiechu, ktory za kazdym zdaniem dodajesz
    ":)".

  • 73. Data: 2013-07-03 09:15:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 07:38:12 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jeszcze nie, dopiero, gdy wykazesz, ze gdzies napisalem, ze pogodowka z
    > pokojowka nie bedzie dzialac.

    Nie odwracaj kota ogonem. Chodzilo o to ze Twoje rady sa nic nie warte.
    To byl tylko jeden przyklad - w innym watku rozmawialismy o ogrzewaniu
    "pulsacyjnym" i to tez Ty stwierdziles, ze to nie bedzie dzialac. Tymczasem
    dziesiatki instalacji opartych o PC i sterownik pokojowy ustawiony w tryb
    grzania "glownie nocnego" dziala i ma sie dobrze.

    Ale juz mi sie nie chce szukac - mam wazniejsze sprawy na glowie :)

    > Na razie nie ja, a Ty jestes klamca. Oraz oczywiscie przestepca wzbogaconym
    > na dzialalanosci niezgodnej z prawem.

    A Ty jestes glupi :)

    > Acha zapomnialbym o szyderczym usmiechu, ktory za kazdym zdaniem dodajesz
    > ":)".

    Moj usmieszek odzwierciedla moj humor i nie jest szczyderczy. Szczyderczy to
    jest taki :] albo :>
    Z mojej strony EOT w dyskusji z Toba :>
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2013-07-03 09:24:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 23:33:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > taaaaak. albo jesteďż˝ trolem, albo jednym na 3 miliony. TAk czy owak,
    > niema szans aby Cie na�ladowa�

    Ja mysle, ze sa duze szanse. Patrz na wlascicieli naszej klasy np. - przeciez
    to bylo calkiem niedawno - oni dopiero sa bogaci :) Wystarczylo wpasc
    na ten pomysl wczesniej i miec troche szczescia :) Fakt, kiedys bylo troche
    latwiej (ew. wydawalo mi sie, ze tak jest bo nie wiedzialem wszystkiego ;)
    Mailing na kki.net.pl do 220 tys osob regularnie uzywajacych poczty kosztowal
    ledwo 700 pln!

    > Ps 17 lat i w�asna firma? powinienem gratulowa�, ale co ty z kas�
    > zrobi�e� jak masz dom na kredyt?

    Tylko czesc domu mam na kredyt. Ciezko zaoszczedzic pol banki majac 20-30 lat :)
    Troche glupi bylem, ze nie oszczedzalem tudziez inwestowalem w np.
    nieruchomosci, tylko samochody i motocykle, ktorych wartosc po 3-4 latach
    wynosila 30-40% zakupu :D Ale to sie nazywa mlodosc - co przezylem to
    przezylem. 25 lat mialem i odbieralem nowke motocykl z salonu suzuki -
    takich chwil sie nie zapomina :)))

    Polowa kasy z pierwszej firmy poszla na sprzet i remont biura nowej spolki.
    Druga polowe skonsumowalem krotko mowiac - wtedy pamietam kupilem sobie
    pierwszy "samochod" - fiata 126p :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2013-07-03 09:43:31
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

    >Ciezko zaoszczedzic pol banki majac 20-30 lat :)

    No co ty... Kasi Tusk to się udaje każdego roku :)

  • 76. Data: 2013-07-03 09:48:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Nie odwracaj kota ogonem. Chodzilo o to ze Twoje rady sa nic nie warte.

    Nie badz smieszny. Twierdziles, ze ja napisalem iz pogodowka z pokojowka nie
    beda dzialac. Co jest klamstwem z Twojej strony.

    >A Ty jestes glupi :)

    Uhm. Widzisz, byles taki pazerny, na social points, ze az nabiles sobie
    ujemne. Chytry podwojnie traci.

    >Moj usmieszek odzwierciedla moj humor i nie jest szczyderczy. Szczyderczy
    >jest taki :] albo :>

    Ja tylko chcialem Ci zwrocic uwage, ze piszac o moim rzekomym szyderczych
    usmiechu tez klamales. Chociaz kto wie, co Ci tam wyobraznia podpowiada w
    ramach kompensacji.

  • 77. Data: 2013-07-03 09:55:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > No co ty... Kasi Tusk to się udaje każdego roku :)

    Podobno. I chyba nie kazdego.

  • 78. Data: 2013-07-03 10:27:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 09:48:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie badz smieszny. Twierdziles, ze ja napisalem iz pogodowka z pokojowka nie
    > beda dzialac. Co jest klamstwem z Twojej strony.

    Nie. Napisalem, ze opisywalem swoj system CO i stwierdziles, ze on
    nie bedzie dzialac. Bylo tak? Bylo. Owszem, pomylilem sie dzisiaj, ze chodzilo
    o polaczenie pogodowki z pokojowka - ale to nie ma zadnego znaczenia.
    Opisalem 4 lata temu system, stwierdziles cytuje:

    "Rozumiem, ale bariera jest nie moje rozumowanie, a raczej fizyka. Trzeba sporego
    zbiegu okolicznosci by to zadzialalo."

    A ten system dziala doskonale, w kilku domach od minimum 2-3 lat.
    I tylko o to mi chodzilo. Twoja "darmowa rada" okazala sie nic nie warta.

    > Uhm. Widzisz, byles taki pazerny, na social points, ze az nabiles sobie
    > ujemne. Chytry podwojnie traci.

    Ja i social points? Social points na grupie dyskusyjnej o budowie!?
    Tys naprawde na glowe upadl :D

    > Ja tylko chcialem Ci zwrocic uwage, ze piszac o moim rzekomym szyderczych
    > usmiechu tez klamales. Chociaz kto wie, co Ci tam wyobraznia podpowiada w
    > ramach kompensacji.

    Cytuje siebie:

    " (czuc bylo szczyderczy usmieszek ;) "

    Gdzie jest to rzekome klamstwo? Teraz to Ty nie potrafisz przyjac bledu
    na klate. Chlopaczku:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2013-07-03 10:53:01
    Od: <m...@g...com>

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Podobno. I chyba nie kazdego.

    To skąd to mieszkanie za 5 baniek na które jak ojciec donosi sama sobie
    zarobiła. A gdzie reszta, ciuchy samochód, wystawne życie drogie wakacje?

  • 80. Data: 2013-07-03 11:04:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]
    >chodzilo
    >o polaczenie pogodowki z pokojowka - ale to nie ma zadnego znaczenia.

    Owszem ma znaczenie, bo za chwile wyjdzie, ze i tu sie pomyliles.
    Moge z Toba o tym podyskutowac, ale przeciez dales EOT.

    Najwyrazniej nie zauwazasz jak zenade odstawiasz.

    Look at yourself: zaczales sie chwalic, ze zarabiales na wlasnych legalnych
    matarialach, po czym udowodnilem Ci, ze niekoniecznie na wlasnych i w
    dodatku nielegalnych. W odpowiedzi na to probujesz znalezc jakies moje posty
    sprzed czterech lat, ktore w Twojej wyobrazni cos tam maja dowodzic na moj
    temat. Gdy sie okazuje, ze nie dowodza, to szukasz czegos innego.

    Jestes pewien, ze chcesz kontynuowac to publiczne miotanie sie?

    >Ja i social points? Social points na grupie dyskusyjnej o budowie!?
    >Tys naprawde na glowe upadl

    :-DDDD

    >Cytuje siebie:

    >" (czuc bylo szczyderczy usmieszek ;) "

    >Gdzie jest to rzekome klamstwo?

    Czytaj z mych ust - tam gdzie nie bylo czuc. I nie rzekome.

    >Teraz to Ty nie potrafisz przyjac bledu na klate. Chlopaczku:)

    Nerwy Ci od jakiegos czasu puszczaja :-DDDD