  • 11. Data: 2012-04-18 21:06:31
    Temat: Re: Wkręty do drewna a wkręty do KG z gwintem do drewna ?
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-28 08:51, Kris pisze:

    > Za 1800zł musisz kupic wkrętów?
    > Czy 1800sztuk?
    > Bo ani to ani to mi nie pasuje.

    Jak nie pasuje - gość potrzebuje 1800 złotych wkrętów - pytanie czemu
    pyta o czarne :-)

    --
    M.

  • 12. Data: 2012-04-18 21:57:39
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-18 21:06, SkiMir pisze:

    > Jak nie pasuje - gość potrzebuje 1800 złotych wkrętów - pytanie czemu
    > pyta o czarne :-)

    czarne złoto?

    Tylko kto normalny robi wkręty z węgla?

    Pozdro

    Maseł

  • 13. Data: 2012-05-12 10:24:13
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    Dodając jeszcze co najmniej 3cm na legar to masz dość długie te wkręty.
    Rzeczywiście przy drewnie( zależy jakim) można takiego wkręta ukręcić.
    Przetestuj jak to będzie szło, bo możliwe, że trzeba będzie wstępnie
    nawiercać.
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-05-12 12:53:42
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > Rzeczywiście przy drewnie( zależy jakim) można takiego wkręta ukręcić.
    > Przetestuj jak to będzie szło, bo możliwe, że trzeba będzie wstępnie

    te czarne lubią się urywać, nawet po czasie od naprężeń, natomiast żółte o
    rozmiarze 5x70 nie robią takich numerów... mówię z doświadczenia kręcenia
    osb gr. 37mm do drewnianych legarów

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2012-05-12 21:18:16
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    >Dodając jeszcze co najmniej 3cm na legar to masz dość długie te wkręty.
    >Rzeczywiście przy drewnie( zależy jakim) można takiego wkręta ukręcić.

    Już dawno nie aktualne ...

    Kupiłem już dawno te wkręty i sukcesywnie (w miarę wolnego czasu a głównie
    chęci) mocuje deski do legarów ...
    Około pół poddasza już zrobiłem i wszystko dobrze idzie ...