  • 11. Data: 2011-08-14 09:15:10
    Temat: Re: Wymiana dachu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Skimir napisał:

    > Więc jeśli wszelkie inne dopłaty tak wyglądają to nie dziwię się, że
    > ludzie mają je w d...

    Bo to wszystko jest nie 'z tej strony, co trzeba' ujmowane.
    Nie powinno być dopłat, tylko darmowe - dla Kowalskich - a finansowane z
    budżetu, punkty przyjmowania takiego eternitu pochodzącego z dachów, tak
    samo ze śmietnikami...
    Nie powinno być kubłów przy domach, tylko finansowane z budżetu
    ogólnodostępne kontenery, gdzie każdy nieodpłatnie będzie wrzucał odpady
    komunalne...
    Tak samo i z tymi solarami i innymi dyrdymałami, które wymyślono tylko i
    wyłącznie po to, by było więcej stołków urzędniczych i więcej
    papierologii przy lada okazji.

    Nie jest dziwne, że gdzie gminy wprowadziły indywidualną odpłatność za
    wywóz śmieci, tam tychże śmieci jest cała masa po okolicznych lasach -
    inaczej nie będzie, bo 'co zaradniejsi' albo śmieci spalają -
    oszczędzając podwójnie, bo tak na wywozie śmieci, jak i na opale -
    zanieczyszczają atmosferę, albo zwyczajnie wywalają je gdzie popadnie -
    rowy, rzeki, lasy itd.

    Ta sama sytuacja jest z utylizacją eternitu...
    Jak ktoś ma przyżywać koszmar związany z przejściem procedur
    biurokratycznych i użerać się z głąbami w jakichś tam urzędach donoszą
    co raz to następne kilogramy papierów opatrzonych dziesiątkami pieczątek
    i podpisów, to woli zwyczajnie wywalić eternit do lasu... Nie dziwię się :-/

    Ale cóż... W takiej rzeczywistości przyszło nam żyć i tego nie zmienimy.
    Pozostaje zatem sie w tym wszystkim znaleźć i zachować zdrowy rozsądek. :-)

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 12. Data: 2011-08-14 09:33:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-14 06:10, robercik-us wrote:
    > Nie ma szans na wygraną :-),

    Zagłosuj zobaczymy.
    www.elipsa.proste.pl/weksel.jpg

    a tak poza tym to nie wiem jakie byłoby to
    > państwo w praktyce z tym panem na czele :-))).

    Robert Gwiazdowski ostatnio trafnie to ujął.
    "kilka miesięcy chaosu a potem wzrost gosp. 15% rocznie"

    > Co do meritum...
    > Coś czuję, że to nie samo prawo, tylko czyjeś nadużycie tu wchodzi w
    > grę.

    Urzednik MUSI robic jak mowi prawo.
    Jesli to jego widzimisie to latwo to obalic.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2011-08-14 10:48:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-08-14 09:11, s_13 pisze:
    > np. jest prawo o utylizacji eternitu, nawet są dopłaty... a u mnie w
    > lesie wala się tego coraz więcej i nikt z tym nic nie robi, jest
    > społeczne przyzwolenie... podobnie ze śmieciami, jedyny w wiosce mam
    > pojemnik i umowę ze śmieciarzem... reszta ląduje w lesie...

    Bo policja jest niedofinasowana i nawet nie ściga tych co ten las
    zaśmiecają. Policja ma problemy z papierem do drukarek, benzyną,
    szkoleniami!
    Publiczna kasa wylewa się za to całymi strumieniami na rzeczy zbędne.
    Pracuję od 8 lat m.in. w samorządzie (poza swoja dzilanościa od 11 lat)
    i widzę na co dzień jak to wygląda u źródła. Znam nieźle realia
    Starostwa, Urzędu Miejskiego, Policji, Cechu rzemiosł - to tak z
    pierwszje ręki - to jest dramat czym zajmują się te instytucje, jak
    mocno są rozrośnięte i dofinansowane - niestety poza policją.

    Niestaty prawo wymaga aby te instytucje były tak rozpasłe a po wejściu
    do UE jeszcze się to pogłeębiło - prymat urzędników.

    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2011-08-14 10:56:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.08.2011 11:33, quent pisze:

    > Zagłosuj zobaczymy.
    > www.elipsa.proste.pl/weksel.jpg

    Łatwo powiedzieć.

    Pewnie, że jestem za dobrowolnością takich ubezpieczeń, ale emerytury
    obecnym ZUSowcom z czego wypłacisz?

    A potem to: http://wielkarzeczpospolita.net/

  • 15. Data: 2011-08-14 18:24:27
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2011-08-14 11:15, robercik-us pisze:
> [...]

    ja sie tak zastanawiam jak to jest, ze wszyscy mówią z sensem co zrobić
    zeby bylo lepiej, mniej bzdur i biurokracji a po każdych wyborach jest
    tak samo ?

    ci mądrzejsi nie chodzą glosować, bo i tak z góry wiadomo kto wygra ?

    michal

  • 16. Data: 2011-08-14 18:44:36
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-08-14 20:24, Usrobo pisze:

    > ja sie tak zastanawiam jak to jest, ze wszyscy mówią z sensem co zrobić
    > zeby bylo lepiej, mniej bzdur i biurokracji a po każdych wyborach jest
    > tak samo ?

    Jesteśmy w UE więc sporą część mammy jakby to rzec daną z góry. W końcu
    Unia wie co jest dla nas dobre.

    > ci mądrzejsi nie chodzą glosować, bo i tak z góry wiadomo kto wygra ?

    Jak ci mądrzejsi się gdzieś dostaną to chyba nagle głupieją, bo trzeba
    najpierw siebie ustawić, później rodzinę, znajomych...
    Przetargi na budkę dróżnika za milion złotych itp.

    --
    M.