  • 1. Data: 2011-08-12 19:17:19
    Temat: jaki piasek
    Od: "t" <w...@w...pl>

    Witam

    rozpoczynam budowe - no tak właściwie to dopiero ogrodzenie
    muszę zakupić piasek - ponieważ transport to główny koszt kupe 20 ton

    - na początku żeby zalać słupki pod satke i prefabtykowaną podmurówkę
    (ogrodzenie około 100 m)
    - potem do dalszych prac; jak np wylewki itp (na stropy będe kupował beton
    więc piach ten nie pedzie do nich wykożystany)

    moje pytanie jest jaki kupić piach, czy zwykły czy np płukany? tak żeby go
    najrozsądniej wykożystać przy słupkach i przy dalszych etapach budowy,
    zaczynając od fundamentów.

    ktoś mi powedział że płukany niebędze dobry na część prac a jedynie na tynki
    lub wylewki.

    dzięki za odpowiedź
    t. łódź

  • 2. Data: 2011-08-12 20:10:58
    Temat: Re: jaki piasek
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    t napisał(a):
> [...]
    > moje pytanie jest jaki kupić piach, czy zwykły czy np płukany? tak żeby go
    > najrozsądniej wykożystać przy słupkach i przy dalszych etapach budowy,

    Pospółkę kup.

    > ktoś mi powedział że płukany niebędze dobry na część prac a jedynie na tynki
    > lub wylewki.

    Dobrze powiedział.
    --
    zbigi i stopka zastępcza