  • Data: 2012-11-20 18:18:52
    Temat: Żywica na posadzkę.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    Widziałem u znajomego schody wewnętrzne obrobione zamiast płytkami to
    jakąś barwioną żywicą. Wygląda niczego sobie, jest podobno trwałe, nie
    jest wcale ślizgie, nie ma fug, łatwo się zmywa. W sumie same zalety,
    poza jednym, robiła mu to jakaś wyspecjalizowana ekipa i robocizna z
    materiałem kosztowała coś koło 400zł/m2.
    Jak dla mnie to trochę za dużo, ale z tego co mówi, to sam materiał to
    było jakieś 30%, a to już jest do przyjęcia, tyle że on nie wie jaka to
    była konkretnie żywica, więc nie wiem czego szukać.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenie z takimi posadzkami i może polecić coś
    sprawdzonego?