  • 21. Data: 2011-12-02 20:29:55
    Temat: Re: [ceny] Instalacja elektryczna /st. surowy/
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > No co Ty? To jest cena mocno wygórowana.
    > Tyle to można zapłacić za robotę wraz z materiałami

    No z tymi materiałami to cie poniosło.

    w tym: doprowadzenie ze
    > skrzynki licznikowej do skrzynki rozdzielczej, montaż skrzynki
    > rozdzielczej, wykonanie uziomów, instalacja elektryczna

    to jest w cenie

    >oraz obsadzenie osprzętu tzw. biały montaż oraz protokoły. Jak ktoś chce
    >drożej to niech spier....

    pozdr.
    mihal

  • 22. Data: 2011-12-03 13:21:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-02 18:14, Zygfryd pisze:
    > Użytkownik "mihal" <j...@w...pk> napisał w wiadomości

    > No co Ty? To jest cena mocno wygórowana.
    > Tyle to można zapłacić za robotę wraz z materiałami w tym: doprowadzenie
    > ze skrzynki licznikowej do skrzynki rozdzielczej, montaż skrzynki
    > rozdzielczej, wykonanie uziomów, instalacja elektryczna oraz obsadzenie
    > osprzętu tzw. biały montaż oraz protokoły. Jak ktoś chce drożej to niech
    > spier....
    Czyli chcesz powiedzieć, że w cenie 2kzł jesteś gotowy wykonać taką
    pracę (w.wymieniony zakres), dając wszystkie potrzebne materiały, i
    gwarantując jakość na akceptowalnym poziomie (materiałów i wykonania)?

    Chyba że masz na myśli "dom 146mkw = 4 pokoje, w każdym 1 gniazdko,
    jeden włącznik i jedna żarówka na suficie, wszystko pociągnięte drutem
    2x1^2 najtańszym jaki się uda dostać, prowadzonym po najkrótszych
    odcinkach po skosie, a wszystko to na fuchę po godzinach i za flaszkę"?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 23. Data: 2011-12-03 22:42:32
    Od: "Zygfryd" <a...@x...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Czyli chcesz powiedzieć, że w cenie 2kzł jesteś gotowy wykonać taką pracę
    > (w.wymieniony zakres), dając wszystkie potrzebne materiały, i gwarantując
    > jakość na akceptowalnym poziomie (materiałów i wykonania)?

    Ja nic takiego nie mówiłem, ani nie pisałem :)
    Takie są tylko oczekiwania klientów ;D