  • 541. Data: 2015-09-29 13:56:18
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 13:40:17 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Byl taki przekaz pare miesiecy temu w tv. Pokazywano fragment filmu
    > nagranego przez rzeznikow z isis. Na filmie bylo widac kleczacych Grekow
    > na plazy, a pozniej czerwono krwista wode. Obcieto im glowy.
    > Pytanie: czy mam sie tym przejmowac?

    jasne ze tak - dwie sprawy:
    Ludzi których zycie jest zagrozone trzeba ratowac, a poniewaz nie zyjemy w dziczy to
    powinnismy czynic naciski na wladze aby zapobiegac takim zdarzeniom. Mozna fizycznie
    pomagac zagrozonym ale istotne sa naciski polityczne by likwidowac zródła zła.

    A jako katolikom pozostaje nam oczywiscie modlitwa, i tej drogi tez trzeba nie
    zaniedbywac.

    dwa: politpoprawne lamingoza bedzie ci pisac
    > politpoprawne gadanie
    >Ja bym powiedział że po prostu przyzwoite. (to Ergie)

    nie wiem jak z tym walczyc - bo dopiero jak otworzymy oczy na roznice bedziemy
    wiedziac na co sie decydujemy przyjmujac islamistów. Czy mordercy (w imie religii
    tez) są gorsi -no przeciez są. Ale spróbuj to głosno powiedziec...

    b.

  • 542. Data: 2015-09-29 15:09:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-29 o 13:56, Budyń pisze:

    > jasne ze tak - dwie sprawy:
    > Ludzi których zycie jest zagrozone trzeba ratowac

    Zamykajac granice i czekac az sie potopia? W wiekszosci to tacy sami
    ludzie jak my. Mieli prace, dom. Wyobraz sobie siebie w takiej sytacji w
    jakiej sa oni, ze to Twoje dziecko wyrzuca morze na plaze. Nawet gdyby
    to byli uposledzeni ludzie postepujacy irracjonalnie. Co czujesz kiedy
    to widzisz?

    > a poniewaz nie zyjemy w dziczy to powinnismy czynic naciski na wladze aby
    zapobiegac takim zdarzeniom. Mozna fizycznie pomagac zagrozonym ale istotne sa
    naciski polityczne by likwidowac zródła zła.

    Jestem za, tylko to swera zyczen poki co.

    > A jako katolikom pozostaje nam oczywiscie modlitwa, i tej drogi tez trzeba nie
    zaniedbywac.

    Za kadym razem jak cos takiego slysze to mysle sobie, ze to bardzo
    wygodne. Pomodlic sie a dalej niech sie dzieje co chce. Chrescijanin
    spelnil swoja powinnosc. Ja mysle, ze czlowiek rozliczany bedzie z
    czynow a nie z ilosci godzin przed oltarzem. Innymi slowy chcesz cedzic
    uciekinierow, a na dobry nastroj proponujesz modlitwe. Oczywiscie nie
    umniejszam tu roli samej modlitwy, ale moim zdaniem jako uzupelnienie
    czynow a nie zamiast.

> [...]
    tez) są gorsi -no przeciez są. Ale spróbuj to głosno powiedziec...

    Znaczy tak..
    Ergie to ciekawy typ. Ma badzo duzo czasu i nude zabija w sieci
    udowadniajac sobie empirycznie wszystko co sie da, co zwykli ludzie
    pomijaja, bo maja ciekawszsze zajecia. Pisuje madrze i pisuje glupio.
    Jak kazdy. Mnie ignoruje, wiec tez nie czytam jak mi sie nie nawinie z
    kolejna durnota. Udalo nam sie dyskutowac kilka razy, ale po teoriach
    jakoby okap zaciagal smrod z kanalizacji przez nieszczelne polaczenia
    rur kanalizacyjnych po prostu braklo mi cierpliwosci. Im dalej w las tym
    bylo tylko gorzej, wiec towarzystwa nie zaluje. Za to jestem pelen
    podziwu dla Was obu, ze prowadzicie dlugawe rozmowy publiczne kiedy nikt
    juz nie slucha. :-) W powyzszym nie bardzo wiem o co chodzi, bo to tylko
    kontekst, ale ogolnie jesli chodzi o Ergiego, wiele mnie nie zdziwi.

    Pozdro.. TK

  • 543. Data: 2015-09-29 15:57:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Im nie da sie pomoc bo tam jest wojna domowa. Pomoc to opowiedzenie sie po ktorejs
    stronie bez gwarancji ze jest to strona wlasciwa. Rosja popiera legalna wladze. USA
    opozycje tej wladzy a Europa zachodnia i USA bombarduja Panstwo Islamskie na co chyba
    nie maja zgody ONZ. Uciekaja z terenow objestych wojna rowniez lekarze co doprowadzi
    do medycznego holokaustu. Telewizja pokazala jedno utopione dziecka. Wyc sie chce jak
    sie jest czlowiekiem. Ale nikt nie wyje jak tam umieraja dziesiatki dzieci dziennie
    bo telewizja tego nie pokazuje.

  • 544. Data: 2015-09-29 17:21:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 15:09:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > jakiej sa oni, ze to Twoje dziecko wyrzuca morze na plaze. Nawet gdyby
    > to byli uposledzeni ludzie postepujacy irracjonalnie. Co czujesz kiedy

    maniek - wyłącz emocje bo ci sie włączyły. Nie siedzimy w kinie na łzawym filmie
    tylko mamy realny problem. Zauwaz ze oni tu płyną z turcji. Niewątpliwie cierpia tam
    niedostatek ale tam ich zyciu nic nie grozi wiec nie opowiadaj o trupach dzieci na
    plazy - na łódke to dziecko wsadzil rodzic w chwili gdy nic mu nie groziło. Ino do
    raju chcial sie dostac.
    To nie jest jakos specjalnie naglasniana po to abys myslal ze ratujesz komus zycie.
    Ano moze i pojedynczym sztukom ratujesz - ale reszta sie na łódki pcha dobrowolnie.
    Jesli czesc sie potopi to nie nasza wina.

    Natomiast mordowani chrzescijanie czy tam jazydzi to inna bajka - ich smierc to tez
    nie nasza wina - ale tą rzeź trzeba zatrzymac. Jak? Chyba militarnie - tam trzeba
    wysłac wojsko. Tylko nie wiem czyje :)

> [...]
    > uciekinierow, a na dobry nastroj proponujesz modlitwe. Oczywiscie nie
    > umniejszam tu roli samej modlitwy, ale moim zdaniem jako uzupelnienie

    qurcze - tu poruszyles co najmniej 5 spraw ktorych jednym zdaniem sie wyjasnic sie
    nie da - a tak napisane sprawiaja wrazenie calkowitego falszu kk.

    > Za to jestem pelen
    > podziwu dla Was obu, ze prowadzicie dlugawe rozmowy publiczne kiedy nikt
    > juz nie slucha. :-)

    hehehe, wychodzi ze ja tez mam za duzo czasu - zgoda, za duzo internetu w zyciu :/ To
    temat na kolejna internetowa dyskusje :-))))

    b.

  • 545. Data: 2015-09-29 18:47:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 13:56:19 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > A jako katolikom pozostaje nam oczywiscie modlitwa, i tej drogi tez trzeba nie
    zaniedbywac

    A pewny jesteś czy oni chcą aby katole się za nich modlili, czy na siłę chcesz ich
    katolicką modlitwą uszczęśliwić

  • 546. Data: 2015-09-29 19:18:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 18:47:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A pewny jesteś czy oni chcą aby katole się za nich modlili, czy na siłę chcesz ich
    katolicką modlitwą uszczęśliwić

    ci z poobcinanmi głowami to byli chrzescijanie zatem: jestem pewien :)

    b.

  • 547. Data: 2015-09-30 00:32:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-29 o 17:21, Budyń pisze:

    > maniek - wyłącz emocje bo ci sie włączyły.

    A nie, zachecam jedynie do myslenia. W podstawach psychologii jest taki
    frazes - jak chcesz zrozumiec kogos innego to postaw sie w jej sytuacji.

    > Nie siedzimy w kinie na łzawym filmie tylko mamy realny problem. Zauwaz ze oni tu
    płyną z turcji.

    To zalozenie jest prawdziwe czesciowo.

    > Niewątpliwie cierpia tam niedostatek ale tam ich zyciu nic nie grozi wiec nie
    opowiadaj o trupach dzieci na plazy

    Dzis w wiadomosciach powiedzieli, ze 11 milionow ludzi w Syrii opuscilo
    domy. W ich przekonaniu w obawie przed smiercia.

> [...]
    Ano moze i pojedynczym sztukom ratujesz - ale reszta sie na łódki pcha dobrowolnie.
    Jesli czesc sie potopi to nie nasza wina.

    Jasne, ze nie nasza. Dlatego napisalem - gdyby byli uposledzeni
    psychicznie to jako chrzescijanin wsadzisz ich w te lodzie i odeslesz w
    morze? Juz pomijam zalozenie, ze do raju.

> [...]
    nie da - a tak napisane sprawiaja wrazenie calkowitego falszu kk.

    Falszu?

    > hehehe, wychodzi ze ja tez mam za duzo czasu - zgoda, za duzo internetu w zyciu :/
    To temat na kolejna internetowa dyskusje :-))))

    Takich dyskusji nikt za pol roku nie bedzie pamietal. Nie ma tez szans
    na przekonanie adwersarza, zwlaszcza takiego co okupuje wiekszosc
    grupowych watkow. :-P Generalnie nie ma to sensu gdy nikt inny juz nie
    czyta. Ale kraj wolny, wiec nie ma przeciwwskazan zeby realizowac sie i
    w ten sposob. :-)

    Pozdro.. TK

  • 548. Data: 2015-09-30 00:38:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Im nie da sie pomoc bo tam jest wojna domowa. Pomoc to opowiedzenie sie po ktorejs
    stronie bez gwarancji ze jest to strona wlasciwa.

    Kogutek, ale ja tylko o tych co przyplyneli. Skoro juz sa to mamy ich
    potopic? Kurcze ja patrzylem na te zdjecia dziecka na plazy to widze
    swoje dzieci, choc prawde mowiac co to za roznica czy to dziecko na
    plazy, czy siedemdziesiat osob w ciezarowce? A tu przepusty pod
    autostadami dla plazow sie robi. Co one nie wiedza, ze tam samochody jezdza?

    Pozdro.. TK

  • 549. Data: 2015-09-30 01:16:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 września 2015 00:38:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kogutek, ale ja tylko o tych co przyplyneli. Skoro juz sa to mamy ich
    > potopic? Kurcze ja patrzylem na te zdjecia dziecka na plazy to widze
    > swoje dzieci,

    Tak media robia ludziom wode z mozgu :)

    A to, ze gina dzieci swiadczy tylko o braku moralnosci tych malpiszonow.
    Poogladaj troche filmow z niezaleznych zrodel - oni tych dzieci uzywaja
    jako taranow, broni, tarcz. Tak naprawde cholera wie czyje sa w ogole te
    dzieci - jak cos sie dzieje to kazdy bierze na rece dziecko ktore akurat
    sie napatoczy zeby sie nim oslonic przed policyjna pala, przejsc
    przez jakas zapore, czy przebic sie nim (no doslownie) przez tlum.
    Oczywiscie nie wszyscy i nie zawsze ale widzialem takich filmow juz sporo.

    Ty bys sam sie utopil, a dziecku zginac nie dal. U nich mam wrazenie, ze
    jest kompletnie odwrotnie. Po trupach do celu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 550. Data: 2015-09-30 01:38:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co z tymi co w tej chwili plyna i jutro beda plyneli i za tydzien i ..... .
    Roznioslo sie po Afryce ze Niemcy przyjmuja to cala Afryka tu wali. W polowie panstw
    afrykanskich jak nie ma wojny to jest jakis dyktotor. W tym roku to juz nie, ale jak
    obstawiasz. W polowie przyszlego roku czy na jesieni panstwa europejskie zaczna
    minowac Morze Srodziemne i plaze. Na razie w publikatorach sie uspokilo, nie chca
    wkurwiac ludzi.