  • 181. Data: 2011-10-27 14:58:23
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:j8bent$7na$2@inews.gazeta.pl...

    > Powieś krzyż nocą, spiernicz

    Znow klamiesz, nigdzie nie uciekli. Pomijam taka subtelna roznice, ze Twoj
    kolega - ze smarkami pod nosem - zwyzywal nas tutaj od pedofili. Ale pewnie
    Tobie nie robi to roznicy, nieprawdaz?

  • 182. Data: 2011-10-27 15:04:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Aleś się czepił tej wolnej woli.

    Ale co Ciebie meczy moja filozoficzna dysputa z kikim?

    > Jeszcze nie tak dawno nie wiedziano do czego służy narząd lemieszowy -
    > może "mieszka w podobnym miejscu". A może wolna wola powstaje przy
    > określonej komplikacji układu ? A z drugiej strony może wytłumaczysz
    > sprzeczność wolnej woli z wszechmocą i wszechwiedzą Boga.

    Kikiego pytaj, ja nie stawialem tezy, ze wolna wola w ogole istnieje.
    Hehehe, "moze powstaje przy określonej komplikacji układu", widze, zes
    podobny kikiemu - znaczy komplikacja znika determinizm i wstawia w jego
    miejsce ludzkie "chcenie"?

  • 183. Data: 2011-10-27 17:55:26
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dam Tobie namiary na Kikiego to przyjedziesz na Pomorze dasz mu w łeb i po
    > sprawie. ;))

    Prawde mowiac dawanie w leb to zakonczylem juz pare lat temu. :-)
    To byl taki skrot myslowy ukazujacy powage sytuacji, ze za publiczne
    oczernianie zwyczajnie dostaje sie w leb.

    > Bo za niektóre rzeczy co pisze to mu się w lampe należy faktycznie

    To prozny prostak. Nie wiem jak przez tyle lat tego nie zauwazylem. Zwodzil
    mnie kontrowersyjnymi tekstami budowlanymi, ktore w sumie polubilem, ale
    teraz ukazal cala swoja pustke. Zwyczajnie szkoda czasu. Nie rozumiem jak
    mozna byc takim glabem, publicznie robic z siebie idiote.

    Pozdro.. TK

  • 184. Data: 2011-10-27 23:46:01
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > To prozny prostak. Nie wiem jak przez tyle lat tego nie zauwazylem.
    > Zwodzil mnie kontrowersyjnymi tekstami budowlanymi, ktore w sumie
    > polubilem, ale

    Zwodziłem cię bo jestem diabłem ale miałeś objawienie które pozwoliło ci
    odkryć, że mieszkam w piekle i czycham na twą duszę :-)

  • 185. Data: 2011-10-27 23:49:09
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    CYTAT :-)
    By to sobie uzmyslowic mozna by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali bysmy
    zabic wlasne dziecko.
[...]

    Te zwloki to Jezus, ktory dal sie zabic by nas zbawic. Ogladanie tego ma nam
    uzmyslowic co zrobil Bog poswiecajac wlasnego syna dla nas. Taka jest jego
    milosc do ludzi, ze za nas oddal wlasnego syna. By to sobie uzmyslowic mozna
    by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali bysmy zabic wlasne dziecko. Dalej,
    zwloki Jezusa leza dwa dni, a trzeciego dnia zmartwychwstal pokazujac
    jednoczesnie, ze smierc jest niczym, dla nas elementem zycia. Po smierci nic
    sie nie konczy. Niewierny Tomasz wkladal palce w rany Jezusa by uwierzyc ze
    to na pewno on. Jezus wtedy powiedzial, blogoslawieni ci ktorzy nie widzieli
    a uwierzyli. Ci wierzacy i niewidzacy to my. Wy to to tacy my, tylko nie
    widzieli i nie uwierzyli. :-)) Taki mniej wiecej jest sens tych zwlok. To
    nie jakas tam egzekucja, a jakby kwintesencja wiary. Dla czego wierzymy, ze
    Jezus jest synem Boga to juz inny temat. Znana jest np. przypowiesc o
    przemianie wody w wino na weselu, kiedy jest czas na zabawe. Wiara to nie
    tylko chodzenie do kosciola i sluchanie nudnych kazan, ale tez imprezy. :-))
    Sorry za ten tekst, ale sam pytales. Wiem, ze dla Ciebie to sciema, ale ja
    akurat w to wierze.
    Mysle, ze lepiej bedzie jak to bedzie jedyny tak religijny tekst na tej
    grupie.

    KONIEC CYTATU :-)

    Ty się marnujesz - powinieneś iść do klasztoru, może byś nawet został
    biskupem :-)

  • 186. Data: 2011-10-28 05:55:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To prozny prostak.

    Exactly i dokladnie tak go traktuje, od dawna ;-).

  • 187. Data: 2011-10-28 05:58:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >
    > CYTAT :-)

    [ciach kikowe manipulacje]

    > KONIEC CYTATU :-)
    >
    > Ty się marnujesz - powinieneś iść do klasztoru, może byś nawet został
    > biskupem :-)

    Kiki, widze, ze Maniek Cie trafil w czule miejsce (a przysiaglbym, ze
    ambicje intelektualne masz zerowe). Niestety, zareagowales znow jak glab.

  • 188. Data: 2011-10-28 08:08:44
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Ale co Ciebie meczy moja filozoficzna dysputa z kikim?
    ciekawi raczej.

> [...]
    > Hehehe, "moze powstaje przy określonej komplikacji układu", widze, zes
    > podobny kikiemu - znaczy komplikacja znika determinizm i wstawia w jego
    Nie uważałeś na lekcjach polskiego ?

    pozdrawiam
    rafał

  • 189. Data: 2011-10-28 08:30:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ciekawi raczej.
    I dlatego zarzucasz czepianie?

    > Nie uważałeś na lekcjach polskiego ?
    Przestalkes juz bic wlasna matke?

  • 190. Data: 2011-10-28 09:07:22
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > I dlatego zarzucasz czepianie?

    > Przestalkes juz bic wlasna matke?
    Nieadekwatne. Czy twoi znajomi wiedzą, że podjadasz kotu karmę ?

    Denerwujesz się, bo robisz literówki, czy nie uważałeś na lekcjach ?

    Rozumiem, że wątek długi i kilka aspektów mogło ci umknąć ale ktoś
    napisał: "kolega spod budki z piwem dla pedałów, robiący doktorach 6
    rok" ? o gościu, którego jedyną winą jest bycie znajomym kikiego. Do
    tego się odniosłem, ty zaś tego nie rozumiesz i tyle.

    Parafrazując (trudne słowo) - nie mam mieć pretensji do kury, że nie
    lata jak jastrząb.

    wciąż pozdrawiam
    rafał