  • 81. Data: 2011-10-17 22:39:30
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:j7i8a5$4ke$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Ty masz chopla i tyle.
    > Dorosly face piszacy takie pierdoly. Stara baba czterdziesci lat temu lala
    > Cie szmata bo byla glupia i ta miara mierzysz nas wszystkich? Opanuj sie.
    > Ja nie patrze przez pryzmat wiekszosci. Mam prawo nosic wisiorki tak jak
    > pedaly swoje koszulki.

    Ja wiem na ciebie sam wlazł duch święty :-) Sam nagle pojąłeś, że chcesz
    wierzyć w te religie a nie w inną :-)
    Dorosły ale piszę prawdę. Wielu z nas przechodziło zastraszanie religijne.
    Jestem dorosły i nie wstyd mi o tym pisać, tak było.

    > Mniej intymne dla mnie jest wierzenie jak obnoszenie sie przyjmowaniem
    > pracia w odbyt i lykanie spermy faceta przez faceta.

    A kobieta może łykać spermę albo przyjmować prącie w odbyt?

  • 82. Data: 2011-10-17 22:43:38
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Na tym polega wiara. Nie widzialem i wierze. Nie potrzebuje dowodow na to
    > czy pieklo jest pod ziemia. Nie zrozumiesz tego, bo masz takie
    > nastawienie. Nie musze wierzyc w cuda czy nie cuda. Nie potrzebuje tego,
    > bo na tym polega wiara.

    Powiem tylko tyle ----> :-)
    Trudno mi jest się odnieść do twojej wypowiedzi :-)
    Wierzysz i już, nie wiesz czmu, nie wiesz do końca w co ale wierzysz. W to,
    że musisz iść do kościoła wierzysz, dać na tacę i kazać dzieciom recytować
    wiersze religijne, bo tak ci kazał bóg.

  • 83. Data: 2011-10-17 22:45:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Z filozoficznego problemy powstania wrzechświata zrobiliście sobie
    > opowieść nie z tej ziemi. Może 100 lat temy jeszcze to przechodziło ale
    > dzisiaj mamy obieg informacji i jakoś twój kościół będzie musiał wybrnąć z
    > tych wszystkich sprzeczności :-)

    He, nie potrzebuje tego by wierzyc. :-)
    Ludzie za wiare oddawali zycie nie majac internetu. Swiadczyli soba a nie
    cudami wyczytanymi w ksiazkach od historii. Nikt tzw. normalny dzis nie byl
    by do tego zdolny. Chce w to wierzyc, ze zycie to nie jedyne co mamy.

    > Podważasz fundamenty wiary. Wiara ma być ślepa. Jak zaczynasz analizować
    > to toczysz wewnętrzną dyskusję, a jest to grzech :-)

    Pierdoly. Jaki tam grzech??

    > Zgadza się. Nie zabijaj, nie kradnij. Są to przykazania uniwersalne. Ale
    > ta otoczka już nie przystaje do współczesności.

    Czyli co? Zabijaj i kradnij? To ma byc lepsze od ludzi z krzyzykami na
    lancuszku?

    > Ale są też inne symbole, gwiazda davida i półksiężyc, zwitek makaronu i
    > wiele innych. Zawieśmy je wszystkie albo nie zawieszajmy wcale.
    > Sama wiara nie byłaby zła, bo uczy moralności, gdyby nie fakt że poprzez
    > opowiadanie niestworzonych rzeczy w obecnych czasach sama się ośmiesza.

    By wierzyc nie potrzeba dowodow. Taka jest wiara.
    Wierzysz zonie, ze nie dala listonoszowi chyba nie dla tego, ze widziales
    zawsze kiedy byl?

    > Ale dla wielu symbole religijne to symbole zabobonu, właśnie przez ludzi
    > którzy uzurpują sobie sobie prawa bycia bogami, świętymi czy rydzykami :-)
    > Nie wiem czemu tak twardo bronią dogmatów. Powinni odpuścić nieco, bo już
    > coraz mniej ludzi w to wierzy, a coraz więcej się uśmiecha :-)

    Bedac w kosciele co niedziele jakos tego nie widze. Skad masz te dane?

    > Przestań. Krzyż oznacza dla wielu zabobon. Prości ludzie zamiast się uczyć
    > to wierzą.
    > Za kilka lat w USA czy Szwajcaji będą hodować organy ludzkie. Beda
    > klonować DNA z embrionów, ciąć i w stawiać łańcuchy aby wychodować części
    > zamienne dla chorych.

    Cos w tym jest dziwnego?
    Myslisz naprawde, ze juz wszystko wiemy? Bez jaj. Lat temu pare uczono, ze
    atom jest najmniejsza niepodzielna czastka materii. Dzis bada sie kolory i
    kto wie, gdzie jest koniec?

    > Będą milionami spuszczać w kiblach te embriony co nie "zaskoczyły"
    > A u nas dzięki religii i zabobonom dalej będzie wisiał krzyż, będzie kara
    > więzienia, a po klonowane serce będziemy jechać do USA i im będziemy za to
    > płacic albo nie będzie nas na to stać.
    > Taki będzie z tego morał

    A kto broni Ci klonowac narzady? Dusze maja ludzie a nie narzady.

    Pozdro.. TK

  • 84. Data: 2011-10-17 22:47:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Czym wedlug Ciebie jest smierc? Masz jakis poglad na sens zycia? Skoro
    > urzesz to po co to wszystko?

    nie wierzysz mialo byc.

    TK

  • 85. Data: 2011-10-17 22:47:14
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Co za roznica gej czy nie gej. Zycie i smierc to tylko maly etap i tyle.
    > Zadaj sobie trud i spojz w przeszlosc. Od kiedy pamietasz swoje zycie? Do
    > dzis to chwila, pstrykniecie palcami. Tak chcesz zeby to wygladalo? To co
    > masz dzis na dluzsza mete jest niczym. Liczy sie to jacy jestesmy i nic
    > wiecej.

    uhmm, uhmm chrząknę sobie :-)

  • 86. Data: 2011-10-17 22:50:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > Dorosły ale piszę prawdę. Wielu z nas przechodziło zastraszanie religijne.
    > Jestem dorosły i nie wstyd mi o tym pisać, tak było.

    No to nie bylo normalne i tyle.

    > A kobieta może łykać spermę albo przyjmować prącie w odbyt?

    Jak lubi to co w tym zlego?
    Prokreacji z tego nie bedzie, ale co szkodzi poszalec? :-)

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2011-10-17 22:52:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > to, że musisz iść do kościoła wierzysz, dać na tacę i kazać dzieciom
    > recytować wiersze religijne, bo tak ci kazał bóg.

    Nie spytales mnie dla czego wierze, wiec nie dokladaj. :-)
    Na tace dawac nie musze, nikt mnie do tego nie zmusza.

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2011-10-17 22:54:49
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > No to nie bylo normalne i tyle.

    Rozwiń plis...

    > Jak lubi to co w tym zlego?
    > Prokreacji z tego nie bedzie, ale co szkodzi poszalec? :-)

    Czy trzeba się z tego spowiadać ? To tylko różnica w chromosomach XX lub XY
    ale dogmat mówi, że noe wolno marnować nasienia.

  • 89. Data: 2011-10-17 22:58:00
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    jeszcze mi sie przypomniało.
    W waszej religii dusza powstaje przy zapłodnieniu, ale ona żyje wiecznie.
    czyli wspomnień z wcześniejszego życia mieć nie możesz. Ale gdybyś uwierzył
    w reinkarnację to kto wie, może byś sobie i przypomniał kim byłeś przed
    narodzinami. Z tym, że po śmierci zamiast do nieba to byś musiał wskoczyć w
    inny embrion. Ehhh pomieszanie z poplątaniem :-)

  • 90. Data: 2011-10-17 23:09:45
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Czyli co? Zabijaj i kradnij? To ma byc lepsze od ludzi z krzyzykami na
    > lancuszku?

    Nieporozumienie. I ci religijni i ci niewierzacy mają się kierować tymi
    samymi przykazaniami, które zresztą mają oparcie w prawie.
    Tylko nie trzeba im dodawać dodatkowej mistyczności religijnej.

> [...]
    > atom jest najmniejsza niepodzielna czastka materii. Dzis bada sie kolory i

    Ale bedą produkować embriony ludzkie, a mu bedziemy ich niewolnikami
    patentowymi.
    Będą mieli patenty na wszystko. I nikt nie bedzie się przejmował wylewaniem
    do kibla miliona zarodków, które nie wyszły.

    > A kto broni Ci klonowac narzady? Dusze maja ludzie a nie narzady.

    Ale chodzi o klonowanie człowiczych komórek lub o inżynierię genetyczną na
    docelowych embrionach dawców. Gdzie wg. was dusza już tam siedzi jak
    przebije sie plemnik.
    Amerykanie i inne nowoczesne narody po cichu to już robią, bojąc sie
    sprzeciwu religijnych przywódców chcrześcijańskich.
    U nas będzie ciemnota, zacofanie, przyszli naukowcy bedą pracować tam, bo tu
    konkordat i nie wolno :-)