  • Data: 2011-12-17 10:08:12
    Temat: ogrzewanie nadmuchowe
    Od: " mirkra33" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Po przerobieniu ogrzewania wodnego zasilanego prądem, przeczytaniu ciekawych
    postów (za które jeszcze raz dziękuję)zastanawiam się nad ogrzewaniem
    nadmuchowym. Dom murowany ok.120 m2, dobrze ocieplony (na razie jest fundament)
    przez najbliższe lata traktowany będzie jako sezonowy (wyjazdy na weekendy,
    latem - wakacje). Dostałem ciekawą ofertę jednej z firm zajmujących się
    kompleksowo takimi systemami.Źródłem energii musi być prąd (brak gazu a w LPG
    nie chcę się bawić). W obecnej chwili wykonawca dodaje do systemu wentylację
    mechaniczna z rekuperatorem w cenie. Czy ktoś ma taki system, czy jest
    ekonomiczny, czy rzeczywiście dom nagrzewa się w godzinę?
    Proszę o rady. Latem muszę podjąć decyzję o systemie ogrzewania domu.
    Dziękuję za wszelkie porady.