  • Data: 2011-12-17 10:42:27
    Temat: Re: ogrzewanie nadmuchowe
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " mirkra33" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:jchpmc$6kf$1@inews.gazeta.pl...
    > latem - wakacje). Dostałem ciekawą ofertę jednej z firm zajmujących się
    > kompleksowo takimi systemami.Źródłem energii musi być prąd (brak gazu a w
    > LPG
    > nie chcę się bawić). W obecnej chwili wykonawca dodaje do systemu
    > wentylację
    > mechaniczna z rekuperatorem w cenie.

    tez sie nad tym zastanawiam - masz jakies wyliczenia? Na jakiej podstawie ci
    dobrał urządzenia? Mozesz ta oferte pokazac?
    U mnie wyszło ze średnio w sezonie muszę dogrzać powietrze o 10 stopni i to
    byłoby ok, ale w szczycie o 50 co mi sie juz znacznie mniej podoba.

    > czy rzeczywiście dom nagrzewa się w godzinę?

    tak moze być, z tym ze to kompletnie nie ma znaczenia
    Cała zaleta w tym ze mozna to zrobic z jedne pieniądze z wentylacją
    mechaniczną. U ciebie to bym sie zastanowił bo jesli chcesz grzac prądem to
    zbankrutujesz - ogrzewanie nadmuchowe pracuje cały czas. A grzejąc prądem
    wypadałoby dac bufor 1000kg i grzac tylko w taniej taryfie. A jak bufor to i
    ogrzewanie podłogowe.

    b.