  • 21. Data: 2010-10-28 16:51:30
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

    >ciekawe ile prądu bierze taki wyłącznik czasowy :P

    kolo wata
    zreszta, czy wat czy dwa sa to pomijalne wartosci

  • 22. Data: 2010-10-28 16:54:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    > kolo wata
    > zreszta, czy wat czy dwa sa to pomijalne wartosci

    jak sądzisz ile te moje urządzenia, tak ok. mogą zużywać prądu?

  • 23. Data: 2010-10-28 16:55:11
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    >ojcu też wstawiłem tę maszynkę odłącza mu tv
    >naturalnie zjebka, bo on niereguarlny...
    >
    >i akurat tego dnia poszedł spać o 1:40
    >a prąd mu wyłączyło o 1:00, prawie zawsze spał o tej porze

    czasami czlowiek siedzi dluzej bo akurat cos ciekawego w tv jest
    albo ma prace na dwie zmiany

    pilotem wylaczasz od razu
    a skoro juz tak bardzo na pradzie oszczedzasz, ze ci tv w stand by za duzo pradu
    ciagnie :)
    to listwa bedzie lepsza, bo nie robisz marginesu czasowego, podczas ktorego
    ty spisz, a tv i tak ci prad zre

  • 24. Data: 2010-10-28 16:59:47
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    >jak sądzisz ile te moje urządzenia, tak ok. mogą zużywać prądu?

    a skad mam wiedziec co masz? kazdy sprzet ma inny pobor mocy

    kup sobie miernik pradowy, np taki
    http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-watomierz-
    poprzeczny-i1282607854.html

    to bedziesz wiedzial

  • 25. Data: 2010-10-28 17:59:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czemu akurat ten polecasz?
    tańszy ten sam:
    http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-elektryczn
    ej-watomierz-i1285624086.html

    inne:
    http://allegro.pl/listing.php/search?buy=0&category=
    67211&clear_cookie=0&distance=1&listing=0&listing_se
    l=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&ci
    ty=&order=p&postcode=&price_from=&price_to=28&string
    =watom%2A&view=gtext&change_view=Poka%C5%BC

  • 26. Data: 2010-10-28 18:23:13
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

    >czemu akurat ten polecasz?
    >tańszy ten sam:
    >http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-elektrycz
    nej-watomierz-i1285624086.html

    bo taki akurat mam
    pokazuje ci tylko o co mi chodzi, a najtanszy sam sobie poszukaj

    to wybierz sobie jaki ci sie podoba

  • 27. Data: 2010-10-28 19:35:40
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Mam podobny dylemat i myślę nad czymś takim:
    http://www.elektrobock.cz/pl/wy----cznik-czasowy-na-
    listw---din/product.html?id=10
    Wydzielić kilka obwodów i z głowy.
    Ew.jakiś mechaniczny hebel przy drzwiach wyjściowych- opuszczasz dom- wyłączamy
    wszystko prócz
    lodówki i kotła CO

  • 28. Data: 2010-10-28 22:03:27
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-10-28 17:46, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie widzę spamu, kupiłem tam gdzie taniej
    > faktem i tak dogadałem się po za aukcją na 10sztuk
    > bez naciąganych kosztów wysyłki
    >
    > tych mechanicznych to nie chciałem mówiono mi
    > że trzeba je ustawiać za każdym zanikiem zasilania
    >
    > jako były monter miernikow, przy tym urządzeniu no cóż, setki podobnych
    > regulowałem (innych, ale metoda dokladnie ta sama)
    >
    > ale i bez tego uważałbym urządzenie
    > za prostrze niż te mechaniczne zabawki

    A ten mechaniczny ma silniczek obracający tarczą, ciekawe ile on
    ciągnie, sądzę, że elektroniczny będzie mniej prądożerny, dokładniejszy
    i bardziej funkcjonalny.

  • 29. Data: 2010-10-28 22:22:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > czasami czlowiek siedzi dluzej bo akurat cos ciekawego w tv jest
    > albo ma prace na dwie zmiany

    wolny zawod

    > pilotem wylaczasz od razu
    > a skoro juz tak bardzo na pradzie oszczedzasz,
    > ze ci tv w stand by za duzo pradu ciagnie :)
    nie chodzi o to, wszystko mam na jednym panelu
    jedno ogromne gniazdo z wyłącznikami

    > to listwa bedzie lepsza, bo nie robisz marginesu czasowego,
    > podczas ktorego ty spisz, a tv i tak ci prad zre
    w sumie chodziło o kompromis oszczędność prądu i myślenie że coś gdzieś
    trzeba

  • 30. Data: 2010-10-28 22:41:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Ew.jakiś mechaniczny hebel przy drzwiach wyjściowych- opuszczasz dom-
    > wyłączamy wszystko prócz lodówki i kotła CO

    1. nie masz alarmu w domu? pewnie by się dało odrazu jednym sterować
    2. może masz jakiś zamek który zamykasz tylko jak wychodzisz z domu
    i potem pokombinować z zachodzącym suwakiem/spustem

    bo nie wiem jak inaczej sprawdzać czy cie nie ma w domu
    żebyś nie musiał za każdym razem pamiętać o wyłączaniu

    no powoli czas na mnie 1:00 więc zaraz elektrownia wyłączy prąd ;p