  • Data: 2011-02-09 21:06:36
    Temat: panele vs deska
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uszanowanie.

    Jestem na etapie finalizowania reszty moich podlog. W kontekscie
    wczesniejszych dyskusji o wyzszosci paneli nad deskami i odwrotnie,
    postanowilem zdobyc doswiadczenie odnosnie estetycznego porownania obu
    produktow. Zwiedzilem w tym celu wiekszosc Leroi w stolycy, Castoram i
    specjalistycznych sklepow. Podobno dzisiejsze panele nie ustepuja deskom pod
    wzgledem estetyki. Niestety stwierdzam, ze ustepuja. Roznica nie jest
    widoczna z odleglosci 10m, ale blizej no nikt mnie nie przekona, ze to to
    samo, poza mlodym pokoleniem niewidzacym w zyciu podlogi z desek.
    Panowie, panel to shit i tyle. Nie wierze tez, ze bedzie tak cichy jak deska
    mimo uzytych podkladow z kosmosu. Niestety bede musial go miec. :-(

    Pozdro.. TK