    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Date: Tue, 21 Jul 2009 07:24:38 +0200
    <h3hi4n$443$1@news.onet.pl> <h3hnsk$ar7$1@inews.gazeta.pl>
    <h3j6oe$jd2$1@news.interia.pl> <h3k8bi$4hd$1@inews.gazeta.pl>
    <h3kck1$ggp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h3kdtm$lo8$1@news.onet.pl>
    <h3l990$fil$1@news.interia.pl> <h3mi6k$f2i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h3mivc$gp3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h3nbi3$amp$1@news.onet.pl>
    <h3q6qh$30n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h3stsh$3on$1@news.onet.pl>
    <h3t3bn$jts$1@opal.futuro.pl> <h3t9pp$3ko$1@news.interia.pl>
    <h3td38$4n1$1@opal.futuro.pl> <h3tdht$87a$1@news.interia.pl>
    <h3ti10$cuc$1@opal.futuro.pl> <h3tve1$b3g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h3v6co$je3$1@news.onet.pl> <h3v8al$hu6$1@opal.futuro.pl>
    <h401j2$oaa$1@news.onet.pl> <h404tt$716$1@opal.futuro.pl>
    <h41gng$63m$1@news.onet.pl> <h41qoq$dc8$1@opal.futuro.pl>
    <h421kf$q3l$1@news.onet.pl> <h423hc$t6o$1@opal.futuro.pl>
    <h429l4$esf$1@news.onet.pl> <h42kq3$d9r$1@news.onet.pl>
    <h42p4l$478$1@news.interia.pl>

    news:h42p4l$478$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    "Popierajcie metody kikiego" - tekst miesiaca.

> [...]
    > Mimo ze to moze i dobra zabawa, ale pewnych cech nie sposob sie wyzbyc,
    > chyba ze jest sie specjalista, raczej nie w tym przypadku. Kluczem calej
    > zabawy sa skojarzenia do ktorych mozna dopowiedziec sobie reszte z
    > wiekszym czy mniejszym marginesem.
    > A zatem skad wiadomo, ze ekipy pracujace u Kikiego nie robia tego
    > specjalnie, bo maja spore "ale" do pracodawcy??
    > To wszystko wydaje sie tak jak pisze Kiki i w skutkach z pewnoscia takie
    > jest, ciekaw bylbym takze przyczyn, ale nie bardzo mnie interesuja z
    > grubsza i tak wiem. To nie jest zaden przytyk dla Kikiego zeby bylo jasne,

    Juz o tym pisalem, gdyby kiki tylu ludziom nie zaplacil jak sie chwali to
    przeciez juz dawno by mu zrobili krzywde, no chyba, ze kolega kiki to
    osobnik bez karku ze zlotem na klacie (prosilem go wielokrotnie o fotkie
    niestety nie zamiescil). Ale wtedy i tak mialby problem skad brac ekipy
    przeciez takie rzeczy sie rozchodza. Mam wrazenie, ze sporo koles po prostu
    fantazjuje - mlodzi chlopcy na grupie dzieki temu odbieraja go jako
    macho-przewodnika-stada i chyba o to mu chodzi.

    BTW Tematem kabli glosnikowych rozbawil mnie ostatecznie