  • Data: 2011-08-04 15:07:43
    Temat: prawo do ziemi przed ogrodzeniem
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam działke na której postawiłem dom. Do działki prowadzi droga której nie
    chciał kupić UM więc nadal właścicielem jest jakiś tam rolnik.
    Mamy prawo wieczystego przechodu i przejazdu.
    Jakie inne prawa mamy do tej drogi bo sa nastepujące problemy:
    1. Cały teren drogi był porośnięty chwastami i dojazd był po błocie.
    Razem z sąsiadem zainwestowalismy i zrobilismy drogę - właściciel, rolnik
    nic nie mówił.
    2. Przed domem zrobiłem sobie kawałek parkingu ogrodzonego krawężnikami i
    posiałem trawe przed domem.
    3. Posadziłem kilka drzewek na pniu 1m od ogrodzenia.
    I... teraz przybiegł ten rolnik i kazał drzewka wyciąć i krawężniki wyrwać
    bo mu to przeszkadza.
    I co ja mam terz zrobić?
    Czy nie ma jakiegoś prawa że przez ogrodzeniem mam robić sam i o to dbać?
    Bo jak nie to niech on sieje trawe, odgarnia śnieg i zrobi droge...