  • Data: 2009-03-14 18:07:33
    Temat: remont studni głębinowej.
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    czy ktos mi poradzi:

    Jest studnia głębinowa (około 17-20m w dół)
    zakończona pompą ręczną; Studnia ma 30-40 lat
    Sąsiad lat 60 co zna tą studnie od początku (ale nie wiem czy mu wierzyć)
    i mówi ze to rura (osłonowa) a w niej rura pompująca.
    Rure pompującą doskonale widze, od osłonowej dzieli mnie troche roboty
    (kucie betonu)
    Mówi mi zeby wyciągnąć rure pompującą, przeczyscic (czym?)
    i włożyć spowrotem.
    Ja i on jestesmy amatorami, on mi radzi ze mi pomoze i tak zrobimy;

    Jest sens sie w to bawić, czy lepiej założyć wewnetrzną
    rure nową, albo czesc wbijaną z filtrem choć? rdza, metale ciezkie itd?
    Interesuje mnie woda do celów ogrodowych/gospodarczych,
    bo wodociąg mam 1.5 m od granicy;

    Aspekt geopolityczny jest taki, ze widziałem w tym tygodniu
    setki chinskich i indyjskich (mittal) wynalazków do ogrodu
    i nie chce montować tandety która szybko sie rozleci;

    RM.